فراری 250 GT برلینتا SWB به عنوان Restomod با V12 سوخت هیدروژنی تصور شد

این خودرو با الهام از قطعات منیزیمی فراری Campagnolo Style بر روی چرخ ها سوار می شود. پشت آنها، ترمزهای AP Racing وجود دارد.

Forge Design طراحی Competizione Ventidue را در مقایسه با 250 GT Berlinetta SWB اصلی ساده و مدرن می کند. به ،وان مثال، این شرکت ضربه گیر را در گوشه های بینی اعمال نمی کند، که باعث می شود جلوی آن تمیزتر به نظر برسد. اکنون چراغ های جلو از LED برای روشنایی استفاده می کنند. در مدل فراری های ک،یک، یک بند چرمی وجود دارد که کاپوت را نزدیک شیشه جلو نگه می دارد. شیشه عقب به جای استفاده از شیشه از پلی کربنات استفاده می کند که باعث کاهش وزن می شود.

Forge Design این اثر را Competizione Ventidue می نامد. از نسخه Comp 61 250 SWB الهام گرفته شده است. این مدل ها ترفندهایی برای عملکرد بهتر مسابقه ای مانند شاسی س، تر و بدنه آلومینیومی نازک تر داشتند. موتور اصلاح شده دارای سرسیلندرهای جدید، میل بادامک بالابر، ورودی اصلاح شده و موارد دیگر بود.

مسابقه بیست و دو

شایان ذکر است که Forge Design هنوز Competizione Ventidue را نمی سازد. وب سایت این شرکت این تصاویر را «طرح ها و رندرهای گمانه زنی» می نامد. بازدیدکنندگان سایت می توانند علاقه خود را برای همکاری یا ارائه نظرات در مورد پروژه ثبت کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/628147/hydrogen-powered-ferrari-250-gt-berlinetta-swb-by-forge-design/

بر اساس برنامه های این شرکت، V12 این مدل به جای بنزین، با هیدروژن کار می کند. Forge Design جزئیاتی در مورد نیروگاه یا نحوه اجرای این فناوری ارائه نمی دهد. این ایده ممکن است از فناوری مشابه آنچه تویوتا در حال توسعه است استفاده کند. این فناوری به کارخانه‌های احتراق داخلی اجازه می‌دهد تا بقای خود را ادامه دهند، اما با کاهش قابل توجهی انتشار گازهای گلخانه‌ای.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

فراری 250 GT برلینتا SWB مسلماً در میان زیباترین ،‌های پرانسینگ در اصطبل این برند قرار دارد. این خودرو در نمایشگاه خودروی پاریس 1959 به ،وان یک کوپه با چراغ‌های برجسته، دماغه بلند و سقفی فراگیر معرفی شد. اکنون، شرکت Forge Design ایده خود را برای احیای این مدل خیره‌کننده با لمس‌های مدرن مانند بدنه فیبر کربنی و موتور V12 با هیدروژن معرفی کرده است.

Competizione Ventidue از شاسی متشکل از آلومینیوم و فیبر کربن استفاده می کند. پنل های بدنه نیز کربنی خواهند بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.