این VW Golf Mk1 بی نقص دو موتور VR6 توربوشارژ را پنهان می کند

فول، واگن همچنین دارای دو صفحه با دو سرعت سنج، دو سنج دما و دو گیج تقویت کننده است. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های ساخت، پیدا ، گیر،س‌ها، اتصالات تعویض دنده و کلاچ‌ها بود. طرح دو موتوره صدای زیادی در داخل کابین ایجاد نمی کند، اما گرمای بسیار بیشتری تولید می کند. این با پایین کشیدن پنجره ها برطرف می شود. موتور، وزن و قدرت اضافی با ارتقای دیگری همراه شد – ترمزهای بهبود یافته در اطراف.

نسل اول فول، واگن گلف بزرگ نیست، بنابراین نصب دو موتور در داخل خودرو کاملاً شاهکار است. طرح هاچ ، طراحی شده برای ساخت یک خودروی اقتصادی کاربردی، مزایای دیگری برای مالک، دارد که به دنبال تبدیل گلف خود به یک جانور دو موتوره هستند.


منبع: https://www.motor1.com/news/628174/vw-golf-two-vr6-engines/

VW Golf یک شبه تحت مالکیت Jacobus از یک موتور به دو موتور تبدیل نشد. ابتدا موتور بزرگتری داشت قبل از اینکه به برادرزاده فروخته شود. این موتور یک تعویض موتور دیگر داشت، این بار آن را به VR6 ارتقا داد. سپس برادرزاده آن را به جاکوبوس فروخت و در آن زمان بود که تصمیم گرفت موتور دوم را در آن قرار دهد. او پایه‌های موتور را ساخت و ،مت عقب آن را از فولاد ساخت و تا حد امکان ایمن ساخت.

این فول، واگن گلف بی عیب و نقص سفر خود را در سال 1979 آغاز کرد. این فول، واگن گلف دیگر مانند Mk1 نیست که بیش از 40 سال پیش از خط مونتاژ خارج شد. مالک فعلی، ویلم جاکوبوس، آن را در سال 2006 با یکی از دوستانش ،یداری کرد و از آن زمان تاکنون تغییرات قابل توجهی داشته است. ممکن است از بیرون شبیه آن نباشد، اما این فول،‌واگن دارای دو موتور است که در داخل آن پنهان شده‌اند و یک ویدیوی جدید از Cars.co.za این ساختار وحشی را به نمایش می‌گذارد.

توربوها بعداً اضافه شدند و ،وجی خودرو را به 536 ، بخار (400 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور رساندند. موتور جلو به چرخ های جلو و موتور عقب به چرخ های عقب نیرو می دهد و مانند دو گیر،س مستقل از یکدیگر کار می کنند. با این حال، این خودرو فقط یک کلید دارد که دو دکمه استارت را مشخص می کند تا Jacobus بتواند آنها را به طور جداگانه روشن کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.