فولکس واگن و پاورکو SE یک کارخانه باتری 90 گیگاواتی در کانادا می سازند

پس از تکمیل، کارخانه گیگا حدود 370 هکتار، به اندازه حدود 210 زمین فوتبال، و بخشی از یک پارک صنعتی بزرگتر با بیش از 1500 هکتار خواهد بود. این پارک صنعتی یک زنجیره تامین باتری اخلاقی سرتاسر با دسترسی کامل به مواد معدنی حیاتی و با انرژی ۱۰۰ درصد بدون CO2 فراهم می‌کند.

سنت توماس در 20 مایلی ج، لندن، انتاریو، و 120 مایلی شرق دیترویت، میشیگان واقع شده است. این مکان در کریدور خودرویی دریاچه‌های بزرگ به این مرکز امکان دسترسی به نیروی کار ماهر، زنجیره تامین مستقر و زیرساخت‌های حمل و نقل خوب را می‌دهد. انتاریو یکی از بزرگترین مناطق تولیدی کانادا و قلب تولید خودرو در این کشور است.

فول، واگن PowerCo SE را به ،وان بخشی از استراتژی خود برای سرعت بخشیدن به تحول BEV خود تأسیس کرد. پاورکو کل زنجیره ارزش، از تامین مواد خام و تحقیق گرفته تا ساخت و بهره برداری از کارخانه های گیگ را بسته بندی می کند. از زمان راه اندازی در ژوئیه 2022، پاور کو متعهد به ساخت تاسیسات در نزدیکی سا،گیتر، آلمان، والنسیا، اسپ،ا و سنت توماس در کانادا شده است. انتظار می رود هر سه تاسیسات تا سال 2027 به طور کامل عملیاتی شوند و در نهایت درآمد سالانه بیش از 20 میلیارد دلار ایجاد کنند.

شرکت تابعه باتری PowerCo SE گروه فول، واگن اعلام کرد که در حال ساخت یک کارخانه باتری در سنت توماس، انتاریو است. این کارخانه با ظرفیت تولید سالانه 90 گی،ات ساعت، بزرگترین کارخانه PowerCo SE خواهد بود که بیش از 3000 شغل تولیدی بسیار ماهر را برای منطقه ایجاد می کند. پیش بینی می شود که در سال 2024 اتفاق بیفتد و تولید آن در سال 2027 آغاز شود.

کارخانه تولید بخشی از یک طرح بزرگتر بین فول، واگن، پاورکو و کانادا برای گسترش تولید BEV در آمریکای شمالی است. در آگوست گذشته، هر دو شرکت یادداشت تفاهمی با ،ت کانادا امضا ،د تا بر ایجاد ارزش و امنیت مواد خام برای ارتقای تحرک الکتریکی در این کشور تمرکز کنند. برای فول، واگن، این بخشی از یک استراتژی رشد است که شامل مجموعه گسترده ای از BEV ها تا سال 2030 و گسترش ش،ه شارژ ساحل به ساحل در آمریکا Electrify آمریکا در ایالات متحده است.

علاوه بر تولید باتری، فول، واگن به توسعه خط تولید BEV خود، از جمله ID.4 فعلی، همراه با ID.7 و ID Buzz 2024 ادامه می دهد. سال گذشته این شرکت از احیای نام تجاری Scout در ایالات متحده برای تولید مجموعه ای از کامیون های الکتریکی و SUV خبر داد.


منبع: https://www.motor1.com/news/663677/vw-powerco-largest-battery-factory-ca،a/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.