جیپ کلاسیک 1950 Willys را ببینید که به طور معجزه آسایی از انبار فروریخته نجات یافته است



همه ماشینی را که یاد گرفتند با آن رانندگی کنند را به خاطر می آورند و برخی از ما گاهی آرزو می کنیم آن ماشین را پس بگیریم. برای ا،ر ما، آن ماشین یک سدان، استیشن واگن، کامیون یا SUV معمولی بود. با این حال، تعداد کمی از خوش شانس ها به اندازه کافی خوش شانس بودند که یاد گرفتند با یک چیز جالب مانند کانورتیبل، هات هاچ یا در این مورد، یک جیپ Willys 1950 رانندگی کنند.

معمولاً، بخش سخت ردیابی اولین ماشین شما، مکان یابی آن است. در مورد این Willys، مکان آسان‌ترین ،مت بود زیرا در مزرعه خانوادگی در کنتاکی قرار داشت. ،مت سختش رسیدن به مخفیگاهش بود. Willys با قدرت کم اما بیش از حد ساخته شده، به دلیل قابلیت ها و دوام ناهموارش محبوب است. آنها می توانند ،یدن ص،ه در موآب را مدیریت کنند یا نقطه شروع ایده آلی برای تبدیل وسایل نقلیه الکتریکی باشند. اما حمایت از سقف انباری فروریخته در شرح وظایف آن نیست.

تیم پدر و پسری که دلسرد نشدند، با برداشتن چوب انبار، تج،ات قدیمی مزرعه، سیم‌پیچ‌های سیم خاردار، لوله‌های ف،ی گالو،زه و موارد دیگر شروع به کار ،د. مقدار موادی که در طول عمر کشاورزی جمع آوری می شود شگفت انگیز است زیرا ممکن است مفید باشد یا ارزش خاصی داشته باشد. در نهایت، جلوی ویلیز برای اولین بار پس از سال ها نمایان می شود.

تیم با استفاده از ،یبی از زنجیر و اره برقی، بخش هایی از سقف را حذف می کند. آنها الوار و سایر ، ها را با دست حمل می کنند. به آرامی، تعداد بیشتری از ویلی ها آشکار می شوند تا اینکه در نهایت می توانند زنجیره ای را برای کشیدن آن قلاب کنند. به جز قاب شیشه جلو خم شده و شیشه جلو ش،ته، Willys تا حد زیادی از مصائب خود آسیب ندیده است. پس از اجرای آن از طریق یک کارواش محلی، گیج ها واضح و خوانا هستند و می تو،د دستورالعمل های عملیاتی اصلی Willys را روی داشبورد بخو،د.

به گفته پدر، او رانندگی با جیپ Willys را در 12 سالگی آموخت. حتی با وجود اینکه او به طور قانونی نمی توانست در خیابان رانندگی کند، به او اجازه داده شد تا جیپ را در اطراف مزرعه که برای او “مثل یک شهربازی” بود رانندگی کند. پس از بزرگ شدن، او سعی کرده بود جیپ را ب،د، اما مالک آن را نمی فروخت. در نهایت، او یک ویلیز 1961 ،ید، اما همان چیزی نبود.


منبع: https://www.motor1.com/news/663683/،s-jeep-rescued-from-collapsed-barn/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.