پورشه 911 GT2 RS Clubsport Evo با افزایش عملکرد رونمایی شد

پورشه موتور اسپورت جدیدترین نسخه از 911 GT2 RS Clubsport را که به کیت جدید Evo مجهز شده تا عملکرد خود را در پیست افزایش دهد، رونمایی کرده است. پیکربندی جدید که عمدتاً برای سری مسابقات GT2، روزهای پیست و رویدادهای Clubsport طراحی شده است، کارایی آیرودینامیکی و عملکرد ثابت را در مسافت‌های طول، در اولویت قرار می‌دهد.

7 ع، ها

کیت 911 GT2 RS Clubsport Evo بر پایه خودروی اسپرت نسل 991 911 GT2 RS با عملکرد بالا ساخته شده است که از یک موتور 3.8 لیتری تخت 3.8 لیتری با توربوشارژر دوقلو استفاده می کند، اما شامل آیرودینامیک بهینه شده، چرخ های کمک فنر 18 اینچی بازطراحی شده است. ، و ویژگی های ایمنی بهبود یافته است.

کیت جدید Evo همچنین دارای گلگیرهای جلو و عقب پهن شده برای ایجاد فضای بیشتر برای رینگ های پهن تر است که اکنون از 10.5 به 12 اینچ در محور جلو و از 12.5 به 13 اینچ در عقب افزایش یافته است. رکاب های جانبی جدید طراحی شده یک جریان هماهنگ بصری بین چرخ ها ایجاد می کند. علاوه بر این، ،وجی‌های هوای بزرگ‌تر در پیش‌بند عقب، تهویه کارآمدتری را برای ترمزهای عقب و محفظه موتور ارائه می‌کنند و بار حرارتی روی قطعات را کاهش می‌دهند، به‌ویژه در حوادث با دمای بالا.

به گفته مایکل درایزر، مدیر فروش پورشه موتور اسپورت، این شرکت می‌خواهد به مشتریان خود ابزاری برای ادامه رقابت در صدر بخش GT2 با کیت 911 GT2 RS Clubsport Evo ارائه دهد.

پیکربندی جدید به طور گسترده ای آیرودینامیک را با طراحی مجدد اسپلیتر جلو و فلپ Gurney بالاتر در بال عقب برای بهبود تعادل آیرودینامیکی اصلاح کرده است. بخش جلویی دارای پیش بند جدید، ورودی های هوای اصلاح شده برای خنک کننده ترمز، و رادیاتور نصب شده در مرکز است، در حالی که درب جلو برای ارائه تهویه من، تنظیم شده است. راه‌اندازی کمک فنر جدید سایش ،تیک‌ها را در طول مسابقات کاهش می‌دهد، که منجر به زمان‌های دور پیاپی سریع می‌شود.

آ،ین مرحله پیکربندی این آ، هفته به ،وان بخشی از سری اروپایی Fanatec GT2 در مونزا، ایتالیا، با شش آ، هفته مسابقه، هر کدام با دو مسابقه در حدود 50 دقیقه آغاز خواهد شد. چراغ‌های بار، جدید مطابق با ا،امات FIA هستند و یک بسته SRO شامل سیستم سوخت رس، سریع و لایه‌های جانبی تقویت‌شده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/663674/porsche-911-gt2-rs-clubsport-evo-revealed-performance-boost/کیت Porsche 911 GT2 RS Clubsport Evo

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.