جدای از اصطلاحات تخصصی بازاریابی، طراحی کاملاً میتسوبیشی دارد که برخلاف DNA آشکار فرانسوی ASX است. این خودرو دارای چراغهای الایدی شکل L با چراغهای روشنایی در روز است که در زیر نصب شدهاند تا نشانهای از نور در عقب تکرار شود، جایی که چراغهای عقب ظاهری مشابه دارند. اشکال شش ضلعی روشن در هر دو انتهای XFC Concept قرار دارند در حالی که نمای جانبی دوربین ها را به جای آینه های معمولی نشان می دهد.
میتسوبیشی یک روز پس از رونمایی از ASX “جدید” در ماه گذشته، نشان خود را بر روی رنو کپچر گذاشت و آن را نام برد. تلاش بیشتری برای این کراس اوور کوچک برای بازارهای آسه آن انجام خواهد داد، جایی که قصد دارد نسخه تولیدی XFC کانسپت را بفروشد. این وسیله نقلیه که در شهر هوشی مین (که قبلاً به ،وان سایگون شناخته می شد)، پرجمعیت ترین شهر ویتنام، رونمایی شد، به ،وان “من، ترین دوست برای یک زندگی هیجان انگیز” با طراحی “ابریشمی و محکم” تبلیغ می شود.
میتسوبیشی مدل تولیدی را از سال مالی 2023 در بازارهای انجمن کشورهای ج، شرقی آسیا (ASEAN) – از جمله ویتنام – به فروش خواهد رساند، بنابراین در فاصله زم، بین آوریل 2023 تا مارس 2024. اگر موفقیت تجاری باشد، در دسترس بودن آن افزایش خواهد یافت. به سایر مناطق خارج از ASEAN.
منبع: https://www.motor1.com/news/617178/mitsubi،-xfc-concept-reveal/
56 ع، ها
نسخه تولیدی بعدی بدیهی است که کاهش می یابد، بنابراین انتظار نداشته باشید که آن چراغ های درخشان و دوربین های جانبی زنده بمانند. در نتیجه، میتو،م همین موضوع را در مورد دو صفحه نمایش نصب شده در انتهای داشبورد بگوییم زیرا آنها فیلمهای ضبط شده توسط دوربینها را نشان میدهند. در مدل جاده ای، میتسوبیشی احتمالاً دریچه های هوا را نصب خواهد کرد. به نظر می رسد چرخ های 20 اینچی این کانسپت برای یک کراس اوور کوچک زیاده روی کنند و احتمالاً کنترل های لمسی با دکمه های معمولی جایگزین می شوند.
جالب اینجاست که بخشهایی از صندلیهای جلو و نیمکت عقب دارای روکش زرد متضادی هستند که برای دوخت در سرتاسر کابین نیز استفاده شده است. به نظر می رسد XFC کانسپت دارای یک کف کاملاً مسطح با فضای کافی در پشت برای سه مسافری است که به کنترل های تهویه مطبوع نصب شده روی یک صفحه لمسی دسترسی دارند. میتسوبیشی می گوید این کراس اوور کوچک دارای فضای داخلی پیشرو در ک، و حجم بار سخاوتمندانه در پشت صندلی ها است.
فضای داخلی با استفاده از صفحه نمایش های کنار هم از روندهای اخیر پیروی می کند، اما خوشبختانه هنوز کنترل های جداگانه ای برای تنظیمات آب و هوا وجود دارد. آنها بر روی یک صفحه لمسی خازنی در کنسول مرکزی نصب شده اند، جایی که ما همچنین متوجه انتخابگر دنده شناور و دکمه توقف/شروع می شویم. فرمان کف تخت میزبان دکمههای لمسی شش ضلعی برای بازتاب ماژول HVAC و کنترلهای نصب شده روی کارتهای درب است.
مشخصات فنی ارائه نشده است، اما ما می د،م که این اولین وسیله نقلیه میتسوبیشی است که دارای حالت رانندگی “مرطوب” است تا “رانندگی ایمن را حتی در جاده هایی که سیلاب های ناگه، دارند” انجام دهد. کانسپت XFC حالت های رانندگی قابل انتخاب دیگری نیز دارد: عادی، شنی و گلی.