در ابتدا، گمان می رفت که نسل بعدی مینی هاچ با موتور احتراقی در طراحی ،مت عقب با مدل الکتریکی خود متفاوت باشد. با این حال، اینتل جدید از داخل شرکت ادعا می کند که این دو خودرو طراحی های ی،، در پشت خواهند داشت. در مورد بقیه ،مت های بیرونی چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد زیرا این اولین نمونه اولیه Mini جدید نیست که ما جاسوسی کرده ایم – و می د،م که از نظر طراحی نشان دهنده تحولی نسبت به مدل قبلی خواهد بود.
انتظار داریم تا اواسط سال جاری شاهد مینی هاردتاپ جدید باشیم. یک کانورتیبل جدید قبلا تایید شده است، اگرچه قبل از سال 2025 وارد بازار نخواهد شد. در مورد هاچ ، سه در، ما انتظار داریم که آن را برای مدل 2023 یا 2024 در ایالات متحده ببینیم.
منبع: https://www.motor1.com/news/632306/mini-hatch-ice-spied-sweden/
همین استراتژی برای زیربناها نیز صادق است. مینی بازسازی شده بر روی یک نسخه به شدت اصلاح شده از پلت فرم فعلی UKL1 خودرو سوار خواهد شد. با این حال، مدل سقف سخت در مقایسه با مدلی که در حال حاضر در نمایندگیها موجود است کمی طول،تر و عریضتر خواهد بود. مسیر پهن تر و فاصله بین دو محور کشیده تر با چرخ های بزرگتر تکمیل می شود.
مینی احتمالاً در حال انجام کارهای نهایی بر روی نسل بعدی هاچ ، سه در است. عکاسان ما یک نمونه اولیه استتار شده را در شرایط زمست، در سوئد مشاهده ،د و ما میتو،م ببینیم که این وسیله نقلیه قبلاً چراغهای تولیدی خود را در جلو و عقب پوشیده است. پوشش زرد و مشکی تمام خودرو را پوشانده است و به ما اجازه نمیدهد تا نگاه دقیقتری به برخی از جزئیات بیرونی داشته باشیم.
مینی های احتراقی و الکتریکی به طور همزمان به حیات خود ادامه خواهند داد. در واقع، هر مینی جدید با موتور ICE دارای نوعی برقسازی است، حداقل یک پیشرانه هیب، ملایم 48 ولتی. Mini EV به ،ه خود بسیار شبیه برادر فسیلی خود خواهد بود اما بر روی یک پلت فرم الکتریکی اختصاصی سوار خواهد شد. ما حدس و گمانهایی را شنیدهایم که دو نوع خودروی برقی وجود خواهد داشت – کوپر پایه با باتری کوچکتر برای برد کمتر از 200 مایل (322 کیلومتر). بالاتر از آن، یک S الکتریکی می تواند 200 ، بخار (149 کیلووات) و بردی نزدیک به 250 مایل (402 کیلومتر) ارائه دهد.
16 ع، ها
