ما انتظار داریم که این استاد جدید پیشرفت های بزرگی در زیر پوست ایجاد کند. رنو در حال حاضر یک Master با باتری دارد اما یک بسته باتری کوچک 55 کیلووات ساعتی دارد که برای حدود 120 مایل (190 کیلومتر) اندازهگیری شده با چرخه WLTP خوب است. مطمئناً این رقم قابل توجهی نیست، اما به خاطر داشته باشید که ون برای تحویل به اصطلاح “آ،ین مایل” در نظر گرفته شده است. جانشین آن می تواند بسته باتری بسیار بزرگتری داشته باشد که این برد را افزایش می دهد و مدل را برای تحویل بین شهری من، تر می کند.
با توجه به میزان پوشش استتار که حدود سه چهارم بدنه Master جدید را پوشانده است، رنو احتمالا هنوز در مراحل اولیه توسعه است. در حالی که فعلا نمیتو،م این اطلاعات را تأیید کنیم، به نظر میرسد که اتوبوس بدنه تولیدی خود را پوشیده است زیرا هیچ پانل جعلی قابل رویتی متصل به ف، وجود ندارد. چراغهای جلو و عقب نیز واحدهای تولیدی به نظر میرسند، اگرچه با پوشش استتار زیادی که آنها را پوشانده است، تشخیص شکل واقعی آنها واقعاً دشوار است.
یک شایعه جالب پیرامون Master جدید ادعا می کند که نسخه ای با انرژی هیدروژنی نیز وجود خواهد داشت. سال گذشته، رنو Master H2-TECH را به ،وان یک پروژه آزمایشی LCV پیل سوختی معرفی کرد و در خیابان گفته شد که نسل جدید این اتوبوس پیشرفت فنی قابل توجهی را در آن بخش به همراه خواهد داشت.
منبع: https://www.motor1.com/news/632322/renault-master-spied-first-time/
نسل فعلی رنو مستر از سال 2010 در اروپا به فروش می رسد که آن را به یکی از قدیمی ترین خودروهای تجاری س، در بازار تبدیل می کند. این خودروساز فرانسوی در حال حاضر روی یک ون مستر جدید کار میکند و جاسوسان ما توانستند نمونه اولیه اولیه آن را در شرایط زمست، آزمایش کنند.
10 ع، ها