هیوندای i20 N فیس لیفت تابستان امسال معرفی می شود

بخش استرالیایی هیوندای اخیراً ویدیویی را منتشر کرده است که در آن آلبرت بیرمن، مشاور فنی اجرایی این شرکت، در جریان فستیوال هیوندای N 2022 در پارک موتور اسپورت The Bend به سوالات طرفداران پاسخ می دهد. در حدود دقیقه 10 ویدیو در بالای این صفحه، از بیرمن پرسیده شد که آیا فیس لیفت برای i20 N برنامه ریزی شده است یا خیر. او پاسخ مثبت داد و همچنین اعلام کرد که برای تابستان امسال بازی خواهد کرد. از جنبه فنی، لازم نیست بترسید. بیرمن گفت هنوز هم به همان اندازه که هست دیوانه است.

هیوندای i20 N در اکتبر 2020 معرفی شد. سالی که ویروس کرونا را در جهان به ارمغان آورد، همچنین این هات هاچ کوچک از کره ج،ی را به ،وان رقیبی برای مدل های اثبات شده در این بخش مانند فول، واگن پولو GTi و فورد فیستا ST به ما داد. آینده ای برای دومی پس از سال 2023 وجود ندارد، اما i20 N زنده خواهد ماند تا شاهد یک فیس لیفت باشیم – و اکنون می د،م که چه زم، به روز رس، است.

31 ع، ها

با این حال، چیز دیگری فراتر از این تایید در مورد i20 N به روز شده شناخته شده نیست. در شکل فعلی، مینی هاتچ دارای یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژ با حدا،ر توان 204 ، بخار (152 کیلووات) و 202 پوند فوت (275 نیوتن متر) گشتاور است. یک گیر،س شش سرعته دستی این نیرو را برای شتاب 0-62 مایل در ساعت (0-100 کیلومتر در ساعت) در 6.7 ث،ه به چرخ های جلو می فرستد.

هیوندای i20N (2021) با این حال، i20 پرسرعت با موتوری بسیار بیشتر از یک موتور قدرتمندتر همراه است. به ،وان مثال، شاسی در مقایسه با دریچه معمولی i20 برای رانندگی و هندلینگ بهتر تنظیم مجدد شده است. اتصالات، فنرها و کمک فنرهای جدید سیستم تعلیق را سفت تر و در گوشه ها پایدارتر می کند. دیسک های ترمز بزرگتر بخشی از سیستم ترمز عملکردی اصلاح شده هستند.

با این حال، در حال حاضر نمی د،م که چه چیزی با نسخه فیس لیفت شده تغییر خواهد کرد. ما شک داریم که موتور جدیدی وجود داشته باشد، زیرا این سرمایه گذاری برای چنین مدل ویژه ای بسیار بزرگ است. ما معتقدیم که تغییرات بصری کوچکی وجود خواهد داشت که احتمالاً با ارتقاء عملکرد جدید سیستم تعلیق ،یب شده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/632584/hyundai-i20-n-facelift-confirmed/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.