EQA جدید با قرار گرفتن زیر سدان برقی ک، C که قبلا تایید شده بود، خودرویی کاملاً متفاوت از کراس اوور موجود امروزی خواهد بود. ما فقط در مورد تغییر س، بدنه صحبت نمیکنیم، بلکه پلتفرم را نیز در نظر میگیریم زیرا از معماری اختصاصی EV استفاده میکند تا اقتباسی از پایههایی که در اصل برای خودروهای ICE در نظر گرفته شده بود. این پلتفرم با نام معماری م،ار مرسدس بنز (MMA) قرار است در سال 2024 به نمایش درآید.
شایان ذکر است که مرسدس قبلاً پیش نمایش اولیه این خودرو را ارائه کرده است. در ماه مه، بهروزرس، استراتژی «The Economics of Desire» شامل یک تصویر تیزر سایهای بود که نمایه جانبی یک مدل سطح پایه جدید را به تصویر میکشید. شبح ارائه شده توسط طراح اصلی گوردن واگنر به نظر می رسد با این نمونه اولیه مطابقت دارد، اگرچه پوشش ضخیم و چراغ های موقت چیزهای زیادی را به تخیل می سپارد.
کریستوف استارزینسکی، معاون توسعه مرسدس بنز در زمینه محرک الکتریکی، اوایل امسال به ما گفت که MMA فقط الکتریکی نخواهد بود، بلکه در درجه اول برقی خواهد بود. او ادامه داد که این پلتفرم در حال توسعه است تا موتورهای احتراقی را نیز در خود جای دهد، “و مصالحه در سمت ICE است نه سمت EV.” همانطور که در Vision EQXX دیدهایم، خودروهای الکتریکی نسل بعدی میتوانند هوای فعال و شیمیایی آند منحصربهفرد باتری هوا خنک آن را برای چگالی بالاتر دریافت کنند.
بین اکنون تا سال 2024، انتظار ع، های جاسوسی بسیار بیشتری را داشته باشید.
منبع: https://www.motor1.com/news/625403/next-generation-mercedes-eqa-spy/
از درسهایی که در حین توسعه مفهوم Vision EQXX آموختهایم، به خوبی استفاده میشود، بنابراین برای افزایش کارایی، انتظار میرود که ترفندهای هوایی زیادی انجام شود. معماری MMA در ابتدا در سال 2020 معرفی شد و زیربنای خودروهای جمع و جور و متوسط خواهد بود. طبق اعلامیهای که در اوایل سال جاری منتشر شد، کارخانههای Rastatt (آلمان) و Kecskemet (مجارستان) موظف شدند این موج جدید از مدلها را از سال 2024 تولید کنند. مرسدس با باقی ماندن خودروهای کامپکت، تعداد خودروهای کامپکت را از هفت به چهار کاهش خواهد داد. آنهایی که پیشرفت تکنولوژیکی دارند.
22 ع، ها