علاوه بر این نسخه، GT3 Touring به روز شده نیز در راه است. مانند مدل فعلی، فاقد بال بلند برای ظاهری کمتر متمرکز بر مسیر است.
در سپر عقب نیز موارد پنه، زیادی وجود دارد. تیم توسعه چیزی برای پنهان ، دارد، اما تغییرات قابل مشاهده نیستند. ورودی های اصلاح شده روی عرشه زیر بال قرار دارند.
منبع: https://www.motor1.com/news/668695/porsche-911-gt3-facelift-spy-s،ts/
در داخل، استاندارد 911 از یک خوشه ابزار کاملا دیجیتال استفاده می کند. ما نگاهی به داخل GT3 نداریم، اما منطقی است که مدل اسپرت نیز همان تنظیمات را داشته باشد.
نمایه هیچ تغییر عمده ای ندارد. به نظر می رسد یک پنل مخفی در پشت پنل عقب، کناره چراغ های عقب را می پوشاند.
یک ویدیوی جاسوسی قبلی به ما امکان میدهد صدای موتور را بشنویم، و به نظر میرسد که یک موتور فلت شش دور دور بالا هنوز پشت راننده است. ما نمی د،م که آیا ،وجی در 502 ، بخار باقی می ماند یا اینکه پورشه آسیاب را برای قدرت بیشتر تنظیم می کند. نسخه GT3 RS 518 ، بخار قدرت دارد.
11 ع، ها