“Boot Girls” آتلانتا کلیدهایی برای باز کردن چکمه های پارکینگ دارند و از آن استفاده می کنند

آنها Boot Girls هستند و داستان آنها در آوریل آغاز می شود. به گزارش NPR، شیطون در حین بازدید، ماشینش توسط یک شرکت اجرای پارکینگ خصوصی بوت شد عزیزم در یک مجتمع آپارتم، او به جای پرداخت پول به شرکت برای برداشتن چکمه، با یکی از دوستانش که کلید داشت تماس گرفت. در نهایت، خانم‌ها تصمیم گرفتند مجموعه‌ای از کلیدهای چکمه ب،ند و اکنون، چیزی شبیه به یک اتفاق رابین هود در حال رخ دادن هستند، اگرچه برای باز ، قفل چکمه 50 دلار دریافت می‌کنند. ظاهراً هزینه های دریافت شده توسط شرکت های مجری 75 دلار یا بیشتر است.

هیچ کدام از اینها مانع از ارائه خدمات Boot Girls نشده است. بنا بر گزارش‌ها، آنها روزانه حدود 40 تماس برای برداشتن چکمه‌ها دارند، و توجهی که به آن‌ها می‌شود افزایش آگاهی در مورد عملکرد شرکت‌های خصوصی در بوت ، خودروها است. این در واقع در ایالت جورجیا ممنوع است، اگرچه شهرداری‌های محلی ظاهراً می‌توانند آن را مجاز کنند و آتلانتا یکی از آن مکان‌ها است. قانون جدیدی که توسط سناتورهای ایالتی پیشنهاد شده است، در صورت تصویب قانون، می‌تواند بدون استثنا از سال آینده ممنوع شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/668752/atlanta-boot-girls-keys-remove-parking-boots-using-them/

در حال حاضر، احتمالاً از خود می پرسید که آیا این قانونی است یا خیر. یک پست در ش،ه های اجتماعی از اداره پلیس شهر آتلانتا در واقع، داشتن کلید برای باز ، چکمه های پارکینگ، کاملا قانونی است. منطقه خا،تری شامل استفاده از کلید است، که آتلانتا PD می گوید می تواند منجر به اتهامات تجاوز جنایی، سرقت خدمات، سرقت با گرفتن یا آسیب به دارایی شود.

توجه به این نکته مهم است که این امر در مورد مشاغل خصوصی که از شرکت‌های مجری پارکینگ مستقل برای نظارت بر اموال خصوصی برای وسایل نقلیه ناقض قو،ن تعیین‌شده توسط ،ب‌وکار استفاده می‌کنند، اعمال می‌شود. این یک امر مدنی است که طبق بی،ه آتلانتا PD، آنها در آن دخالت نمی کنند مگر اینکه “یک موضوع جنایی مطرح شود”. وکیلی که با NPR صحبت می‌کند با ارزیابی پلیس مخالف است و می‌گوید حدا،ر برداشتن چکمه می‌تواند نمونه‌ای از تجاوز باشد.

سیلی خوردن با جریمه پارکینگ چیزی است که تقریباً هر راننده ای در مقطعی با آن مواجه می شود. در برخی مناطق، ممکن است به شکل یک چکمه یا گیره متصل به چرخ باشد و تا زم، که جریمه مذکور پرداخت نشود، خودرو کاملاً بی حرکت می شود. این ما را به Boot Baby و Boot Sheisty می‌رساند – دو زن در حال حاضر با باز ، قفل چکمه‌ها با استفاده از کلیدهایی که کاملاً قانونی هستند، در آتلانتا غوغا به پا می‌کنند. البته به این سادگی هم نیست.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.