جنرال موتورز متعهد به آینده ای با آلایندگی صفر و تمام الکتریکی است و مسیری را برای حذف آلاینده های اگزوز از خودروهای س، جدید تا سال 2035 ترسیم کرده است.
رویترز خودروهای خاصی را که خودروساز را برای هر یک از شرکتها جریمه کردهاند فهرست نکرده است.
“همانطور که ما برای رسیدن به هدف آینده بدون آلایندگی کار می کنیم، ممکن است از ،یبی از اعتبارات مربوط به سال های مدل قبلی، اعتبارات مورد انتظار از سال های مدل آینده، اعتبارات به دست آمده از سایر سازندگان و پرداخت جریمه های مدنی برای مطابقت با مقررات سختگیرانه CAFE استفاده کنیم. ، یک سخنگوی گفت.
طبق اسناد مشاهده شده توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه، جنرال موتورز و استلانتس را به دلیل عدم رعایت استانداردهای مصرف سوخت متوسط شرکتی (CAFE) 363 میلیون دلار جریمه کرد. رویترز.
این اولین بار در سه سال گذشته بود که NHTSA جریمه های مصرف سوخت را جمع آوری کرد. رویترز گزارش شده است. جنرال موتورز قبلاً هرگز نیازی به پرداخت پول آنها نداشت. Stellantis قبلاً 156.5 میلیون دلار برای خودروهای مدل 2016 و 2017 هزینه کرده بود.
به طور خاص، NHTSA Stellantis را 235.5 میلیون دلار برای خودروهای مدل سال 2018 و 2019 جریمه کرد. Motor1.com برای اظهار نظر در مورد این وضعیت با خودروساز تماس گرفتیم:
خودروهای الکتریکی که از Stellantis می آیند عبارتند از پیکاپ Ram 1500 Rev و خودروی عضل، Dodge Charger Daytona.
NHTSA جنرال موتورز را با جریمه 128.2 میلیون دلاری برای مدل های 2016 و 2017 محکوم کرد. Motor1.com همچنین برای نظر دادن با شرکت تماس گرفتیم و ما بی،ه زیر را دریافت کردیم:
جریمه میانگین مصرف سوخت شرکتی برای مدل های 2019 تا 2021، 14 دلار به ازای هر 0.1 مایل به ازای هر گالن از رقم تعیین شده است، و این در میزان خودروهایی که شرکت فروخته ضرب می شود. این جریمه برای محصولات 2022 به 15 دلار افزایش می یابد.