بهترین عکس های جاسوسی برای هفته 29 می

Motor1.com تقریباً هر روز و گاهی اوقات بیشتر از آن، تصاویر جاسوسی از وسایل نقلیه آینده قرار می دهد. اگر می‌خواهید در لبه پیشروی آنچه در راه است بم،د، این فهرست از تمام موارد اجمالی خودروهای توسعه‌ای هفته گذشته را بررسی کنید.

ع، های جاسوسی فیس لیفت کادیلاک CT5 2024 ع، جاسوسی نمای جانبی سدان Skoda Superb 2024

در اینجا پورشه 911 ST آینده بدون اندکی استتار است. این مدل متعلق به مجموعه مدل های میراث این برند است. طبق شایعات، اولین نمایش کامل در 8 ژوئن است.

10 ع، ها

کادیلاک CT5 تازه شده دارای بینی ارتقا یافته است. تا کنون، سایر تغییرات حداقل به نظر می رسد.

به روز رس، SF90 نیز در راه است. این ماشین تقریباً به اندازه ماشین در ع، های قبلی تهاجمی به نظر نمی رسد، اما هنوز به وضوح یک ماشین تهاجمی تر است.

11 ع، ها

فراری در حال آماده شدن برای معرفی یک هایپرکار جدید است که در نسل F40، F50، Enzo و Laferrari قرار می گیرد. بدنه ای تهاجمی با دماغه کم و بال عقبی عظیم دارد. گزارش شده است که این خودرو از یک پیشرانه هیب، استفاده می کند.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

ع، های جاسوسی فیس لیفت پورشه پانامرا 2024 ع، جاسوسی قاطر تست هایپرکار فراری 2025 ع، جاسوسی جدید پورشه 911 ST ع، جاسوسی نمای جانبی فراری SF90 LM

36 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/670186/best-spy-s،ts-for-the-week-of-may-29/

12 ع، ها

این گا،ی نگاهی به اشکودا سوپرب جدید در دو شکل لیفت ، و استیت ارائه می دهد. با این حال، استتار زیادی برای پنهان ، طرح وجود دارد. پاییز امسال به دنبال یک نمایش کامل باشید.

با وجود فروش بیشتر تایکان، پورشه هنوز پانامرا را رها نکرده است. در واقع، این شرکت در حال کار بر روی یک نسخه ارتقا یافته است. چراغ‌های جلوی اصلاح‌شده‌ای وجود دارند که از فناوری LED طراحی HD Matrix از جدیدترین کاین استفاده می‌کنند. ،وجی اگزوز چهارگانه در پشت وجود دارد.

28 ع، ها

15 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.