آیا این شیک ترین فضای مهمان نوازی میامی در F1 است؟


Casa Tua ابتدا به‌،وان یک رستوران ایتالیایی در خیابان جیمز ساحل میامی افتتاح شد، اما از آن زمان به یک بوتیک هتل شگفت‌انگیز و باشگاه اعضای خصوصی تبدیل شده است – تقاضا برای سالن دنج طبقه بالای آن در آغاز هزاره همین بود.

مالکان مش، آن زن و شوهر میکی و لتیسیا گرندن هستند که در اوا، دهه 1980 به میامی نقل مکان ،د. این رستوران و باشگاه خصوصی که به دلیل میزب، از مهمانان در خانه آنها مشهور است، به طور ارگ،ک از آنجا شکل گرفت.

خانه ی تو
خانه ی تو
خانه ی تو

کارولین نونز، رئیس جه، عضویت و توسعه برند کاسا توآ، می‌گوید: «کلوپ خصوصی واقعاً کودک ما است و 1500 عضو ما برای ما مانند خانواده هستند. مالکان واقعاً می خواستند فضایی ایجاد کنند که با همه چیز متفاوت باشد، وقتی باشگاه Trackside ما را در پیست F1 می بینید، می بینید که ما دوست داریم کارها را به روش خودمان انجام دهیم. درست مثل رستور، که می‌خواستند مثل خانه باشند، از این رو کاسا توآ نامگذاری شد.»

وقتی فرمول 1 به میامی آمد، گامی منطقی برای Casa Tua بود که به دنبال انجمنی در دنیای تنیس، وارد فضای مهمان‌نوازی کنار پیست شود.

رابطه ما با سازمان دلفین ها از میامی اوپن بود که در آن یک پنجره کوچکتر ایجاد کردیم که همچنان فعال است. [at the Grand Prix] به ،وان یک فضای VIP کوچکتر و آن انگشت پای ما در آب بود و بر اساس موفقیت آن از ما خواستند این کار را انجام دهیم. این واقعاً شبیه مجموعه مهمان نوازی سنتی شما در F1 نیست. ما همه چیز در مورد روح هستیم، این جوهر کاسا توآ است.

فضای داخلی Trackside Club نه تنها حال و هوای دنجی را در سالن با دقت طراحی شده خود دارد، بلکه با منظره ای بی نظیر از پیچ اول از داخل مسیر نیز کاملاً قرار گرفته است و پانورامای عالی برای شروع مسابقه می دهد.

خانه ی تو
خانه ی تو
خانه ی تو

یکی از ویژگی های برجسته محل برگزاری آن، دیوار هنری شگفت انگیزی از ع، های سیاه و سفید است تصاویر موتورسواری – انتخاب از آرشیو بی‌رقیب 26 میلیون ع، در طول 100 سال.

نونز اضافه می‌کند: «سال گذشته، برای آوردن روح مسابقه‌ای، تاریخ ورزش را با تصاویری برای دیوار برجسته خود ،یب کردیم. ما با 50 ع، شروع کردیم، فضای بزرگتری داریم، بنابراین یک دیوار هنری بزرگتر، با حدود 100 تصویر. این واقعاً یک نمایشگر است – مردم به سمت آن جذب می شوند و یادآور گذشته عالی F1 هستند. میکی و لتیسیا ده ها هزار ع، را بررسی ،د، روی سیاه و سفیدها تمرکز ،د و خودشان آنها را تصویر به تصویر انتخاب ،د.

این فضا روزانه پذیرای 400 مهمان بلیت شده است، اگرچه با مشتریان ستاره ای از جمله استفانو دومنیکالی، مدیر عامل F1، گرگ مافی از لیبرتی مدیا، و تام گارفینکل از دلفین های میامی، میهمانان بیشتری نیز به همراه دارند.


منبع: https://www.motor1.com/news/665904/this-most-stylish-miami-،spitality-،e-f1/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.