پیکاپ کوچک رام در آمریکای جنوبی با توسعه ایالات متحده مورد آزار قرار گرفت

ع، جاسوسی Ram 1200 Rampage Front View

در برزیل، پیکاپ خواهد شد طبق گزارشات، در تریم های Big Horn، Laramie، R/T و Rebel موجود است. از نظر اندازه کامیون‌های موجود در برزیل، Ram بزرگ‌تر از آن است فیات تورو اما کوچکتر از فورد رنجر. این خودرو بر روی پلتفرم Stellantis Small Wide 4×4 سوار می شود که در زیر Jeep Commander، Comp، و Renegade نیز قرار دارد.

نسخه برزیلی ما انتظار دارد Ram به زودی معرفی شود اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست. نام این مدل هنوز یک رمز و راز است. حدس و گمان اصلی این است که ممکن است با نام های 1200، Rampage یا هر دو استفاده شود.

رام یک تیزر ویدیوی جدید برای پیکاپ کوچکی دارد که در حال آماده سازی برای عرضه در آمریکای ج،ی است. این خودروساز از کمک مهندسان این برند در ایالات متحده حمایت می کند. این کلیپ همچنین تایید می کند که این کامیون با نسخه چهار سیلندر موتور توربوشارژ Hurricane موجود است.

تیم برزیلی انتظار دارد این پیکاپ با گیر،س 9 سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک در دسترس باشد. علاوه بر موتور Hurricane، پیکاپ کوچک Ram ممکن است با موتور دیزلی نیز در دسترس باشد.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه Ram در حال بررسی این است که آیا یک کامیون کوچک در ایالات متحده عرضه کند یا خیر، اما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این پیکاپ برای آمریکای ج،ی چیزی است که می تواند به ایالات متحده بیاید یا خیر وجود ندارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/665899/ram-south-american-small-pickup-teased-with-us-development/

همکاران ما در Motor1.comنسخه در برزیل گزارش می دهد که موتور است یک توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر که مربوط به نیروگاه موجود در جیپ ر،ر است.. در ایالات متحده، این نیروگاه 270 ، بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور تولید می کند. با این حال، ارقام برای کاربرد در پیکاپ رم آمریکای ج،ی متفاوت است.

13 ع، ها

ع،‌های جاسوسی (بالا) نشان می‌دهند که بخشی از توسعه در ایالات متحده در حال انجام است. با این حال، آن را تحت استتار سنگین است.

این ویدئو بخش‌های زیادی از توسعه کامیون، از جمله کار در واقعیت مجازی و آزمایش شکنجه در دنیای واقعی را برجسته می‌کند. چندین موتور در دسترس خواهد بود، اما نسخه پیکاپ با موتور Hurricane سریعترین پیکاپ ساخته شده در برزیل خواهد بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.