هدف زوج شجاع زندگی خارج از شبکه در RVهای سفارشی در طول زمستان است

برای هر دو RV، تازه نگه داشتن غذا بخش مهمی از برنامه روزانه آنهاست. یک انبار ریشه برای نگهداری سبزیجات تازه حفر شد و بسیاری از غذاهای آنها در بیرون با استفاده از آتش کمپ و اجاق هلندی پخته می شود. آنها همچنین یک ،صر هوندا برای مواقع اضطراری و برای نگهداری تمام مواد غذایی فریزر خود در کو،ها دارند.

هر دو RV اقدامات سختگیرانه ای برای صرفه جویی در انرژی دارند، اما مواردی وجود دارد که نیاز به استفاده از حداقل نور برای کار، زمان تنهایی یا خواب دارند. این زوج سفر خود را در دسامبر آغاز ،د و در حال و هوای زمست، در بخش شمالی ویسکانسین بودند. به گفته آنها، آنها تاکنون با هیچ چالش بزرگی مواجه نشده اند.

کریس حدود 80000 دلار در اتوبوس مدرسه Blue Bird خود سرمایه گذاری کرد که مجهز به پیشرفته ترین سیستم های خورشیدی خارج از ش،ه شامل چهار باتری لیتیوم یون قابل شارژ، دو اینورتر 5000 وات، یک ژنراتور پروپان، هشت م،ن پروپان است. و 2100 وات پنل خورشیدی روی پشت بام. پاک ، برف این پنل‌های خورشیدی بزرگ می‌تواند یک چالش باشد، اما جمع‌آوری انرژی کافی برای تامین انرژی RV برای آنها ضروری است.

کریس و لینیا زوجی هستند که در سفری منحصربه‌فرد و پرماجرا هستند و در فصل زمستان سخت به مدت سه ماه در ماشین‌های RV سفارشی خود اقامت می‌کنند. کریس یک اتوبوس مدرسه آمریکایی Blue Bird All American مدل 2002 دارد و Linnea یک ون Dodge Promaster مدل 2016 دارد. هر دوی این خودروها به دقت سفارشی شده اند و برای زنده ماندن در شرایط آب و هوایی بی رحمانه مجهز شده اند.

گرفتن آب می تواند چالش برانگیز باشد، اما زن و شوهر مدبر هستند. آنها آب را از رودخانه یخ زده مجاور جمع می کنند و برای نیازهای روزانه خود فیلتر می کنند. جلوی اتوبوس یک کاناپه، دو صندلی و یک میز دارد که در آن چاشنی ها و باقی مانده غذای خود را در آن نگهداری می کنند.

توجه داشته باشید، ویدیوی بالای این صفحه، با حسن نیت ارائه می‌شود تورهای خانه کوچک، در میانه راه چالش سه ماه و نیم آنها که در دسامبر آغاز شده بود، فیلمبرداری شد. آیا آنها می توانند هدف خود را تکمیل کنند؟ صبر کنیم و ببینیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/640650/couple-off-grid-motor،mes-winter/

از سوی دیگر، Linnea 30000 دلار در ون Dodge Promaster خود سرمایه‌گذاری کرد، که به ،وان موتورخانه تمام وقت او خارج از چالش عمل می‌کند. این یک کابین دنج با اجاق چوبی درست در وسط ون قرار دارد. ون دارای یک آشپزخانه کوچک با یخچال، فریزر، سینک ظرفشویی و اجاق گاز است. اگرچه این وسایل در حال حاضر به دلیل کمبود آفتاب خاموش هستند، اما در مواقع اضطراری به ،وان راه نجات عمل می کنند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.