لادا با درپوش توزیع کننده شفاف، تجربه ای برق آور است

این گروه متشکل از علاقه‌مندان به خودرو که دوست دارند محدودیت‌های ممکن را با خودروها پشت سر بگذارند، می‌خواستند ببینند آیا امکان ایجاد یک کلاهک توزیع‌کننده واضح وجود دارد که به مردم اجازه دهد عملکرد داخلی موتور خود را در حین کار مشاهده کنند. .

گاراژ 54، یک کانال یوتیوب که به دلیل آزمایشات غیرمتعارف خودروهای خود – عمدتاً روی لاداهای قدیمی – شناخته شده است، اخیراً یک چالش جدید ایجاد کرده است: ایجاد یک درپوش توزیع کننده شفاف. این آ،ین مورد از سری آزمایش‌هایی است که در آن «دانشمندان» مورد علاقه ما روسیه سعی می‌کنند قطعات شفاف خودرو را به نام علم بسازند.

در حالی که کلاهک توزیع کننده شفاف ممکن است هیچ گونه کاربرد عملی برای رانندگی روزمره نداشته باشد، اما راهی منحصر به فرد و از نظر بصری خیره کننده را برای افراد فراهم می کند تا عملکرد درونی موتورهای خود را ببینند. همچنین نبوغ و خلاقیت را نشان می دهد گاراژ54 و تعهد آن به جلو بردن مرزهای آنچه با خودروها ممکن است.


منبع: https://www.motor1.com/news/640645/garage-54-clear-distributor-cap/

هنگامی که موتور شروع به کار کرد، درپوش شفاف توزیع کننده با روتور چرخان و جرقه ولتاژ بالا به وضوح از طریق مواد شفاف قابل مشاهده بود. این گروه از آنچه دیدند شگفت زده شدند، به نظر می رسد که عملکرد داخلی موتور با هر چرخه احتراق می رقصد و ضربان دارد.

آزمایش با مردمی در آغاز شد گاراژ 54 جدا ، درپوش استاندارد توزیع کننده و با دقت برداشتن تمام اجزای داخلی. سپس یک ماده پ،تیکی شفاف برداشتند و آن را به همان شکل درپوش توزیع کننده اصلی در آوردند. آنها همه اجزای داخلی را دوباره در کلاهک شفاف مونتاژ ،د و سپس آن را روی یک موتور آزمایشی نصب ،د.

هر چقدر هم که عجیب بود، این آزمایش موفقیت آمیز بود. کلاهک توزیع کننده شفاف به همان اندازه درپوش استاندارد عمل می کرد. می تو،د آزمایش را از طریق ویدیوی تعبیه شده در این صفحه تماشا کنید. مطمئناً توجه مردم را به خود جلب کرده است زیرا این ویدیو در حال حاضر بیش از 67000 بازدید از زمان نوشتن این مقاله داشته است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.