تصادف جاده ای اهمیت ترمز دستی را به همه ما یادآوری می کند

همانطور که در حادثه ای که در 19 ژانویه 2023 رخ داد، این واقعیت از طریق سر دو مونتاژکننده مبلمان از برزیل گم شد.

از جنبه روشن، به نظر می رسید که تنها آسیب وارد شده به کامیون و درب گاراژ بوده است. هنوز جای خوشبختی است که هیچ ماشینی از خیابان رد نمی شد یا بدتر از آن، شخصی در پیاده رو راه می رفت.

هنگامی که خودرویی در یک شیب یا شیب پارک شده است، به اقدامات ایمنی بیشتری برای جلوگیری از غلتیدن آن نیاز دارد. ترمز دستی به نگه داشتن خودرو در جای خود کمک می کند و از حرکت غیرمنتظره آن محافظت می کند.

ترمز دستی که به ،وان ترمز دستی نیز شناخته می شود، از اجزای ضروری برای تضمین ایمنی خودروها و سرنشینان آن است. آنها طوری طراحی شده اند که خودرو را در زمان پارک در جای خود نگه می دارند و از جابجایی غیرمنتظره یا جابجایی آن جلوگیری می کنند. استفاده از ترمز دستی توسط کارشناسان و سازمان های ایمنی مورد تاکید قرار گرفته است، زیرا نقش مهمی در کاهش تصادفات و جلوگیری از آسیب رساندن به خودرو یا اموال اطراف دارد.

متاسفانه راننده فراموش کرده است که ترمز دستی را بگیرد. این منجر به غلتیدن وانت در مسیر (فرض شده) شیب دار، برخورد به درب گاراژ که در شرف بسته شدن بود، شد و در نهایت پس از برخورد با یک منطقه علفزار آن طرف خیابان متوقف شد. این منظره عالی نبود، و در واقع می‌توانستید یکی از کارگران را ببینید که سعی می‌کند تمام وزن کامیون را ،شد تا از غلتیدن آن جلوگیری کند – طبیعتاً فایده‌ای نداشت.

در ویدیوی ارسال شده به ViralHogکه در بالای این صفحه جاسازی کرده‌ایم، می‌تو،د یک فیات استرادا – یک کامیون کوچک فروخته شده در برزیل – را ببینید که در مسیر مع، قرار گرفته است. راننده و سرنشین خودرو را پیاده ،د و شروع به کار ،د.

کشیدن اهرم‌های ترمز دستی ممکن است کار ساده‌ای به نظر برسد، اما بگذارید یادآوری کند که به‌اندازه پر ، باک با سوخت مهم است، به خصوص در این نوع شرایط.


منبع: https://www.motor1.com/news/640652/driveway-accident-،zil-parking-،kes-importance/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.