هیوندای پالیسید بدون چهره برای دومین بار توسط پلیس کشیده شد

همان‌طور که شیشه‌ی عقب و سپر ، خورده گیج‌کننده است، در حالی که روکش پ،تیکی بدنه روی قوس چرخ عقب چپ نیز وجود ندارد. پلیس ویکتوریا می گوید هیوندای مورد بحث یک خودروی 2022 بوده است، بنابراین عمر کوتاه و در عین حال سختی داشته است. راننده پس از «استفاده از یک وسیله نقلیه س، در نقض اخطار نقص عمده» 740 دلار جریمه دریافت کرد و سه امتیاز نقص دریافت کرد. او در حدود 15 مایل (25 کیلومتر) از خانه اش در برایتون بیرون کشیده شد.

حدس شما به خوبی حدس ما است که چرا راننده فکر می‌کرد که رانندگی با پالیسید در این شرایط خوب است. سپر یا گلگیر از دست رفته پایان جهان نخواهد بود، اما فقدان جلوپنجره ذهن را به خود خیره می کند زیرا این مک لارن الوا یا فراری مونزا SP1/SP2 نیست.


منبع: https://www.motor1.com/news/658018/faceless-hyundai-palisade-pulled-over/

پلیس نمی‌دانست که این اولین بازی او نبود، زیرا او در اوایل هفته به همین دلیل جریمه شده بود. مشخص نیست که چرا Palisade تعداد زیادی از پنل های بدنه، چراغ های جلو و شیشه جلو را از دست داده است، اگرچه یک تصادف یک حدس مطمئن به نظر می رسد. همانطور که گفته شد، به نظر می رسد که SUV همه کیسه های هوا سالم است، بنابراین یا آن ها تعویض شده اند یا ضربه با سرعت کم رخ داده است.

این یک روز معمول گشت زنی برای مقامات پلیس استرالیا بود تا اینکه بعد از ظهر شنبه گذشته یک هیوندای پالیسید در جاده مک اینتایر از کنار آنها گذشت. زن 41 ساله ای که پشت فرمان بود، پس از اینکه افسران پلیس ویکتوریا متوجه شدند SUV او تمام ،مت جلویی را گم کرده بود، به زیر فرمان کشیده شد. با دلیل موجه، مجریان قانون نمی توانستند چشمان خود را باور کنند و برای درک کامل آنچه در این وسیله نقلیه بدون چهره در حال رخ دادن است، “باید یک اقدام دوگانه انجام دهند”.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.