به نظر می رسد کادیلاک ساخته شده از بلوک های چوبی برای سفر از بالا به پایین آماده است



نجاری آسان برای یادگیری است اما سالها طول می کشد تا مهارت داشته باشید. از هر والدینی که یک ماشین Pinewood Derby را شکل داده است بپرسید، آنها به شما خواهند گفت که تنها نقص تخیل کودک مهارت مورد نیاز برای زنده ، آن است. با تمرین کافی، می تو،د یاد بگیرید که در این ویدیو در کانال یوتیوب Awesome Woodcraft، اشیاء خارق العاده، پیچیده و واقعی مانند کادیلاک الدورادو بیاریتز 1959 بسازید.

این کار با یک سری برش های ناهموار با استفاده از اره منبت کاری اره مویی برای شکل دادن به کناره ها، درها، جلوپنجره جلو و بخش عقب شروع می شود. پس از تکمیل برش‌های ناهموار، هنرمند از اسکنه‌های چوبی استفاده می‌کند تا ویژگی‌های بدنه و مش، را کامل کند. دم باله های نمادین کادیلاک الدورادو و همچنین ویژگی هایی مانند گلگیرها و درها شکل می گیرند.

او به جای تراشیدن کل ماشین از یک بلوک چوبی، از چندین بلوک استفاده می‌کند، که از قالب‌های مقوایی شروع می‌شود و سپس هر پانل را برش می‌دهد و شکل می‌دهد تا دقیقاً جا بیفتد. شکاف های پانل روی ماشین چوبی، الدورادو اصلی 1959 را شرمنده کرد.

در صورت کمبود الگو، هنرمند جزئیاتی مانند شکل چراغ ها و الگوی جلوپنجره و سپر عقب را ترسیم می کند. سپس با شکل گرفتن داشبورد، صندلی‌ها و پانل درها، به داخل می‌رود. ،مت بعدی موتور قرار دارد و موتور قبل از اینکه با کاپوت پوشانده شود شکل می گیرد.

چرخ ها با استفاده از تراش و انواع اسکنه شکل می گیرند. هر تایر گرد شده و به دنبال آن چرخ و کلاهک قرار دارند. ،تیک ها یک لایه رنگ مشکی دارند و تنها ،مت هایی هستند که روکش چوب طبیعی ندارند. به نوعی علیرغم کمبود رنگ، کادیلاک چوبی درجه بالایی از واقع گرایی را منتقل می کند.

چشمگیرترین ویژگی سیستم تعلیق است. وقتی به ماشین نگاه می کنید قابل مشاهده نیست، اما زیر آن یک چوب شگفت انگیز با فنرها و لولاهای فولادی است که فرمان و سیستم تعلیق را فعال می کند.

در نهایت، کادیلاک مونتاژ می شود و چیزی جز شگفت انگیز نیست که چگونه همه قطعات در کنار هم قرار می گیرند. Awesome Woodcraft دارای بسیاری از وسایل نقلیه فوق العاده واقعی در کانال YouTube خود است، از جمله یک کپی از DeLorean از بازگشت به آینده و Dom’s Charger از سریع 8.


منبع: https://www.motor1.com/news/657993/cadillac-eldorado-biarritz-wooden-toy-car/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.