آئودی A5 اسپورت بک 2024 برای اولین بار به نمایش درآمد

تصویر جاسوسی آئودی A4 / RS4 Avant 2023

پس از ماه‌ها ع،‌های جاسوسی که آئودی A4 آوانت جدید را به تصویر می‌کشید، سرانجام جاسوسان ما توانستند خواهر و برادر شیک‌تر آن را ببینند. نه، ما در مورد سدان A4 نیستیم، بلکه A5 Sportback را در نظر داریم. سالن سنتی هنوز هم ممنوع است، بنابراین به شایعات در مورد این برند لو، آلم، دامن می زند که به طور بالقوه از س، بدنه معمولی استفاده می کند و تنها لیفت ، را برای نسل بعدی نگه می دارد. ما باید در مورد آن ببینیم، و در عین حال، A5 جدید را ببینید.

16 ع، ها

یک استراتژی ی،ان برای مدل‌های A6 موتور احتراقی اعمال خواهد شد، زیرا همه آنها در نهایت نام A7 را دریافت می‌کنند و فضایی را برای A6 بدون آلایندگی در خط تولید باقی می‌گذارند. آئودی قبل از تبدیل هر خودرو به خودروی برقی متعهد شده است که یک دور دیگر از خودروهای S و RS را عرضه کند، بنابراین مشتقات با عملکرد بالا برای خانواده A5 وجود خواهد داشت.


منبع: https://www.motor1.com/news/658051/2024-audi-a5-sportback-spy-p،tos/

A5 Avant و A5 Sportback با مجموعه ای از موتورهای بنزینی و دیزلی هیب، ملایم در دسترس خواهند بود که مطابق با مقررات آلایندگی یورو 7 آینده ساخته شده اند. برق هیب، پلاگین نیز در حال کار است، اما مشتقات EV برنامه ریزی نشده است. در عوض، آئودی در حال طراحی یک مدل E-Tron با نشان A4 بر روی پلت فرم اختصاصی خودروی الکتریکی است.

جاسوسان ما نمونه اولیه را از دور دستگیر ،د و بنابراین نتوانستند نگاهی به داخل کابین بیندازند. با این حال، A5 Avant (عجیب به نظر می رسد، درست است؟) چند ماه پیش از داخل دیده شد. این سیستم اطلاعات سرگرمی حتی بزرگتر شبیه تبلت در مقایسه با مدل قبلی داشت، در حالی که دسته ابزار کاملا دیجیتال دیگر در داشبورد ادغام نشده بود. مانند بسیاری از محصولات اخیر گروه فول، واگن، روی داشبورد ساده شده کنترل های فیزیکی بسیار کمتری انتظار دارید.

سوار بر تکامل پلت فرم MLB، این آ،ین نسل A5 Sportback خواهد بود که همچنان موتورهای احتراقی را ارائه می دهد. آئودی آ،ین خودروهای مجهز به موتور ICE خود را در سال 2025 عرضه خواهد کرد و محصولات جدیدی از سال 2026 به ،وان خودروهای برقی خالص به فروش خواهند رسید. تا سال 2023، چهار حلقه انتظار دارند فروش خودروهای مجهز به موتور ICE را متوقف کنند، به جز در چین که تولید می تواند برای مدتی بسته به تقاضای محلی ادامه یابد.

همانطور که انتظار می رفت، نیمه جلوی خودرو تا حد زیادی شبیه به A4 Avant خواهد بود که به طور رسمی انتقال به نام A5 تایید شده است. شیب ملایم ستون عقب و درب عقب نشان می دهد که ما در واقع به A5 Sportback نگاه می کنیم تا A5 Sedan. این نه تنها تمام پانل های بدنه تولیدی را در جای خود دارد، بلکه چراغ های جلو و عقب نهایی را نیز در خود جای داده است. مشخص نیست که آیا آئودی ابتدا اسپورت ، را معرفی خواهد کرد یا خیر، اما منطق به ما می گوید که آوانت کاربردی تر کمی بعد از این خودرو خواهد آمد.

ع، جاسوسی آئودی A5 اسپورت ، 2024 تصویر جاسوسی آئودی A4 / RS4 Avant 2023

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.