Polestar کارخانه Saab را برای توسعه تحقیق و توسعه زنده می کند

Polestar برنامه های تولید خاصی را برای 5 منتشر نکرده است، اما شایعات حاکی از آن است که این سدان در یک خط تولید خاص در چین ساخته خواهد شد و از تکنیک های سازگار با محیط زیست استفاده می کند تا از کربن خنثی بودن کارخانه اطمینان حاصل کند.

کارخانه Trollhattan به تاسیسات تحقیق و توسعه Polestar در گوتنبرگ سوئد و کاونتری ،ستان اضافه خواهد شد. در ،ستان، این شرکت در حال کار بر روی پلت فرم آلومینیومی س، وزن ناشناس خود است که زیربنای Polestar 5 و Polestar 6 خواهد بود.

نمونه اولیه Polestar 5 در جشنواره سرعت گودوود 2022

Polestar، سازنده خودروهای الکتریکی (EV) تحت مدیریت جیلی، قرار است با تصاحب بخشی از کارخانه خودروسازی سابق ساب در سوئد، عملیات تحقیق و توسعه خود را در اروپا گسترش دهد. ساختمان 15000 متر مربعی در ترولهتان که قبلاً توسط ساب و شرکت ملی خودروهای الکتریکی سوئد (NEVS) برای توسعه پیشرانه استفاده می شد، توسط Polestar از شهر ترول هاتان اجاره خواهد شد.

14 ع، ها

Polestar 5 همچنین با معماری باتری 800 ولتی عرضه خواهد شد که سرعت شارژ 80 درصدی 20 دقیقه ای را با استفاده از شارژر سریع DC و برد 372 مایل را در کارآمدترین شکل ممکن می کند. موتورهای الکتریکی P10 دارای حدا،ر توان ،وجی 884 ، بخار و 664 پوند فوت در بالاترین مشخصات خود خواهند بود که این خودرو را به رقیبی شایسته برای تایکان توربو S تبدیل می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/663671/polestar-bringing-saab-plant-back-expanded-research-development/

Polestar از یک شاسی اسپیس فریم آلومینیومی مخصوص برند و موتورهای الکتریکی جدید برای ایجاد وسیله نقلیه ای استفاده می کند که امیدوار است از رقبای ک، خود بهتر عمل کند.

این خودروساز سوئدی در حال آماده شدن برای عرضه سدان فست ، پرچمدار Polestar 5 خود در سال 2025 با قیمت اولیه حدود 90000 دلار است. این شرکت از مفهوم Precept خود الهام گرفته است و انتظار می‌رود که Polestar 5 از نظر لذت رانندگی با پورشه تایکان رقابت کند.

به نقل از نشریه آلم، هفته خودرومرکز تحقیق و توسعه جدید در درجه اول بر توسعه پیشرانه برای Polestar 5 و Polestar 6 رودستر تمرکز خواهد کرد. علاوه بر این، این تسهیلات برای آزمایش پیشرانه‌ها، موتورهای الکتریکی و باتری‌های این دو مدل استفاده خواهد شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.