2024 Chevy Colorado ZR2 Bison Up-Close ویدیو تایرهای 35 اینچی را تایید کرد

نسل سوم شورت ک،ادو با تنها یک موتور انتخابی، ی،ی یک موتور 2.7 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ معرفی شد. با وجود این، سازنده سه نسخه از موتور را ارائه می دهد که کمترین آن 237 ، بخار قدرت و 259 پوند فوت گشتاور تولید می کند. شایان ذکر است، مدل ZR2 از Chevy از موتور قوی‌تری بهره می‌برد که 310 ، بخار قدرت و 430 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند، که همچنین پیش‌بینی می‌شود ZR2 Bison جدید را تامین کند. لازم به ذکر است که تنها گزینه گیر،س موجود برای ک،ادو، گیر،س هشت سرعته اتوماتیک است.

ویدئوی بالا از نزدیک نگاهی به کابین و تخت کامیون نیز می‌اندازد. مردم متوجه شدند که Bison دارای یک پایه متفاوت در ک،ادو است و تخت دارای جزئیات طراحی جدیدی است.

9 ع، ها

TFLnow همچنین توانست به زیر کامیون نگاه کند و فنرهای برگی را نشان دهد اما کمک فنرهای مخصوصی همراه با کمدهای دوگانه نصب شده بود. با این حال، پنهان شدن در زیر پوشش‌های کامویی، محافظت اضافی بدنه‌ای است که از آفرودهای هاردکور انتظار می‌رود. حدس بزنید که بعداً در راه اندازی کامیون شاهد موارد بیشتری خواهیم بود.

شورلت ک،ادو ZR2 بیستون 2024

انتظار می رود مدل کوچکتر ک،ادو ZR2 Bison مدل 2024 در سال جاری معرفی شود.

در اوایل این ماه، Chevy مدل‌های 2024 Silverado HD ZR2 و ZR2 Bison را به‌،وان جدیدترین محصولات اضافه شده به محصولات آفرود متمرکز این خودروساز معرفی کرد. آنها تابستان امسال وارد تولید خواهند شد. ZR2 دارای دمپرهای DSSV Multimatic، حالت رانندگی آفرود منحصر به فرد، و مجموعه تایرهای 35 اینچی Goodyear Wrangler Territory MT است. نسخه Bison دارای ویژگی های اضافی مانند سپرهای فولادی مهر شده در جلو و عقب با نقاط بازیابی یکپارچه و صفحات لغزش اضافی برای محافظت است.

همانطور که در اولین مشاهده ماه گذشته حدس زده می شد، به نظر می رسد ک،ادو ZR2 Bison تایرهای 35 اینچی بلندتری نسبت به مجموعه 31 اینچی نسخه قبلی دارد. TFLnow به یک آزمایش‌کننده نمونه اولیه برای مشاهده دقیق‌تر برخورد کرد و این مشاهدات را تأیید کرد. نمونه اولیه از ،تیک های Goodyear Wrangler Territories 315/70R17 استفاده می کرد که با در نظر گرفتن ریاضیات دقیق، قطر آنها باید 35 اینچ باشد.

با رونمایی از نسل جدید ک،ادو و تقریباً از سال گذشته، شورولت در حال راه‌اندازی ادامه‌ای برای ک،ادو ZR2 Bison است که در سال 2019 عرضه شد. انتظار می‌رود که این مدل از نسل قبلی خود در سال جاری نیز ادامه پیدا کند، و این ویدیوی نزدیک به ما نگاهی دقیق‌تر به ما می‌دهد. در کامیون سایز متوسط ​​آماده آفرود آینده.


منبع: https://www.motor1.com/news/662592/2024-chevy-colorado-zr2-bison-up-close-video-confirms-35-inch-tires/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.