این آکورد بی عیب و نقص هوندا 30 ساله را با 132000 مایل ببینید

ویژگی‌های استاندارد Accord SE شامل تهویه مطبوع، ترمزهای برقی و فرمان، شیشه‌های برقی/قفل درب‌ها، آینه‌ها/سانروف همرنگ بدنه، صندلی‌های چرمی، کروز کنترل، ساعت دیجیتال، چرخ شیب‌دار، استریو Bose AM-FM با کاست، تاشو پشتی صندلی‌های عقب، ریموت ،وجی صندوق عقب/گاز و یخ‌ساز شیشه عقب.


منبع: https://www.motor1.com/news/662596/see-immaculate-30-year-old-،nda-accord-132000-miles/با نگاهی به Accord SE در زمان خود، بزرگترین دشمن آن در سال 1993 فورد Taurus بود که اگر به مدل‌های با مشخصات بالا نگاه می‌کردید ارزان‌تر بود. آکورد SE تقریبا 4000 دلار گرانتر از رده بالای فورد تاروس LX بود. با این حال اولی دارای کیسه هوای راننده و سرنشین به صورت استاندارد بود، در حالی که Taurus یک کیسه سمت راننده به صورت استاندارد و یک کیسه سمت سرنشین را به ،وان گزینه ای برای هزینه اضافی ارائه می کرد.

Accord SE در آن زمان دقیقاً یک پلاک نام خاص نبود، اما ما از محبتی که از طرف مالک قدیمی خود دریافت کرد، قدرد، می کنیم.

در واقع، فیلمبرداری ویدیویی بالا، جشن تولد 30 سالگی این خودرو است که تولید این هوندا آکورد خاص از آوریل همان سال آغاز شد.

ما مطمئن نیستیم که آیا این سدان تحت بازسازی و تمام این موارد قرار گرفته است یا خیر، اما مطمئن هستیم که از طریق جزئیات بیرونی و داخلی مقداری TLC دریافت کرده است. حتی محفظه موتور تمیز و بدون لک است که کاملاً چشمگیر است.

خودروهای هوندا در دهه 90 به دلیل قابلیت اطمینان خود معروف بودند و آکورد گواهی بر این امر است. یوتیوبر تایسون هوگی یکی از آنها در آ،ین آپلود خود، یک Accord SE مدل 1993 که متعلق به شخصی به نام Hy است، مالک خودرو است.

Accord SE دارای یک موتور 2.2 لیتری 4 سیلندر 140 ، بخاری است که قدرت کمتری نسبت به گزینه های موتور V6 Taurus داشت. تاروس از آکورد SE نیز جادارتر بود، اما آکورد ظرفیت بار بیشتری داشت.

چیزی که این Accord SE را خاص می کند این است که با وجود قدمت کاملاً ،ر به نظر می رسد. شایان ذکر است، این خودرو در حال حاضر 132000 مایل در ساعت مسافت داشته است. با توجه به زمان و مسافتی که این خودرو طی کرده، به نظر می رسد که از کف نمایشگاه خارج شده است. باید بگوییم کپسول زمان.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.