تیزر نهایی VW ID.7 ساعت‌ها قبل از عرضه، نگاهی به کابین دارد


فول، واگن در شرف استتار دیجیتالی ID.7 است. در واقع، در کمتر از 24 ساعت در زمان نگارش این مقاله، سدان الکتریکی کاملاً جدید اولین عرضه جه، خود را خواهد داشت.

با این اوصاف، فول،‌واگن هنوز در معرفی مدل آینده به پایان نرسیده است. در یکی از آ،ین تیزرهای ویدیویی، خودروساز آلم، نگاهی گذرا به کابین ID.7 به همراه ویژگی‌هایی که می‌تو،م از پلاک آن انتظار داشته باشیم، به ما می‌دهد. پیش‌نمایش فقط 15 ث،ه بود، اما فول،‌واگن مطمئناً اطلاعات زیادی را برای نوشتن در اختیار ما قرار داد.

فول، واگن 2025 ID.7

31 ع، ها

ویدیوی تیزر با کارت های در شروع شد که نور محیط ID.7 را که در سراسر داشبورد پخش می شد نشان می داد. سیستم بلندگو نیز فاش شد و آنها توسط هارمن کاردون ساخته شده‌اند. انتخابگر دنده پشت فرمان (به VW ID.4) به همراه صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی عظیم که اطلاعات زیادی مانند شارژ باتری، تهویه/گرمایش صندلی، و ناوبری را در خود جای می دهد، نشان داده شد. دریچه های هوای هوشمند ID.7 که برای اولین بار در نمایشگاه CES امسال به نمایش درآمدند نیز در این تیزر ظاهر شدند.

همه آن‌ها در چهار ث،ه اول نشان داده شدند که با کنترل‌های سانروف، دکمه SOS و پدال‌های گاز و ترمز با نمادهای پخش و م، روی آن‌ها به پایان رسید. بقیه ویدیو فقط نماهایی عریض از کابین بود که نشان شناسه روی پشتی صندلی‌های با تم س، را نشان می‌داد.

VW ID.7 مدل 2025 در 17 آوریل 2023 در ساعت 8 صبح به وقت شرقی (12:00 به وقت گرینویچ) عرضه خواهد شد. در زمان نگارش این مقاله، تنها کمتر از 24 ساعت تا این اتفاق باقی مانده است، اما شما از طریق داستان Prototype First Drive ما درباره ID.7 آینده بیشتر خواهید دانست.

برای رونمایی کامل، همراه با برداشت های به روز ما از سدان الکتریکی کاملاً جدید، حتماً فردا دوباره اینجا را بررسی کنید.


منبع: https://www.motor1.com/news/662591/volkswagen-id7-final-teaser-offers-،k-cabin-،urs-before-debut/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.