نام تجاری فورد مگازیلا احتمالاً برای موتور جدید V8 Crate

51 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/612018/ford-trademarks-megazilla-crate-engine/فورد اعلام نکرده است که موتور مگازیلا چه زم، می تواند معرفی شود. موتور گودزیلا تنها دو سال از عمر آن می گذرد و فورد در حال توسعه سوپر دیوتی به روز شده است که می تواند یک موتور 6.8 لیتری V8 جدید داشته باشد که کمتر از 7.3 لیتر است. Anytime زمان من،ی برای اعلام موتور جعبه جدید است.

معمولاً وقتی یک خودروساز یک علامت تجاری را ثبت می کند، استفاده بالقوه از آن کمی مرموز است. این مورد در مورد علامت تجاری اخیر فورد نیست. در 16 سپتامبر، Blue Oval برای “Megazilla” به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده درخواست داد و این اولین باری نیست که می شنویم فورد از این نام استفاده می کند.

در طی گزارش اولیه، فورد به شدت به این موضوع اشاره کرد که مگازیلا جدید را بر اساس موتور گودزیلای موجود استوار خواهد کرد. با این حال، مشخص نبود چه مقدار از موتور گودزیلا در موتور جعبه باقی می ماند. همچنین مشخص نیست که مگازیلا چقدر ، بخار خواهد داشت. یک تیونر توانست با اضافه ، یک سوپرشارژر قدرت 7.3 لیتری را به بیش از 780 ، بخار (581 کیلووات) برساند که ،ن زده می‌شود که این عدد را به 1600 ، بخار (1193 کیلووات) برساند.

هنگامی که مایک گودوین، از فورد پرفورمنس، مگازیلا را معرفی کرد، گفت که تیم در حال کار بر روی بسته کنترل عملکرد است که به اتصال موتور به بقیه سیستم‌های خودرو کمک می‌کند. این موتور قادر خواهد بود با 10 سرعته اتوماتیک Super Duty جفت شود و یک نسخه در حال توسعه است تا موتور را با گیر،س های دستی سازگار کند.

ثبت علامت تجاری اولین چیزی است که ما در مورد موتور جعبه از زم، که فورد برای اولین بار آن را ط،ه زد، شنیده ایم. مشخص نیست که آیا فورد به افشای آن نزدیک است یا خیر – اما SEMA اوا، امسال است. خودروسازان علائم تجاری را برای نام های متعددی که هرگز استفاده نمی شوند ثبت می کنند. با این حال، در این مورد بعید به نظر می رسد.

فورد سوپر دیوتی لایو 2020 در دسامبر 2020، فورد پرفورمنس مگازیلا را کنایه زد (ویدئوی زیر). این یک موتور جعبه‌ای مرموز بود که طراحی شده بود تا نسخه بزرگ‌تر و بدتر پیشرانه گودزیلا فورد، موتور 7.3 لیتری V8 باشد که در پیکاپ‌های فورد سوپر دیوتی 2020 عرضه شد. فورد در مورد جزئیات موتور بسیار حساس بود و فقط گفت که ،وجی آن بالاتر از قدرت 430 ، بخاری 7.3 لیتری (320 کیلووات) است. موتور گودزیلا 475 پوند فوت (644 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

در تصویر بالا موتور 7.3 لیتری V8 گودزیلا فورد دیده می شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.