13 مک لارن F1 را به ارزش 280 میلیون دلار زیر یک سقف برای سی امین سالگرد ببینید

28 مه 1992. علاقه مندان هاردکور مک لارن بلافاصله آن تاریخ را به ،وان بزرگترین ابرخودروی دهه 1990 معرفی می کنند. البته ما در مورد مک لارن F1 صحبت می کنیم و فقط 106 دستگاه از سال 1992 تا پایان تولید در سال 1998 ساخته شد. داشتن 13 در یک مکان واقعاً چیز خاصی است.


منبع: https://www.motor1.com/news/612027/13-mclaren-f1-under-one-roof/

محتوای سوپراسپرت بیشتری را در جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت، در زیر موجود است.

جشن 30 سالگی F1 دلیلی برای یک من،ت خاص است و موضوع این ویدیو از از طریق شیشه دیده می شود کانال یوتیوب. سازماندهی شده توسط درایور ک،یک و Kiklo Spaces، این رویداد در 13 سپتامبر در بریت،ا برگزار شد و کمی از همه چیز از دنیای مک لارن F1 را به نمایش گذاشت. مطابق با درایور ک،یک13 وسیله نقلیه بخشی از این جشن بودند که شامل 5 خودروی جاده ای، پنج خودروی مسابقه ای GTR و سه خودروی مسابقه ای Longtail بود که یکی از آنها نمونه اولیه بود.

قطعاً اتومبیل‌ها جاذبه اصلی بودند، اما در این گردهمایی مجموعه‌ای از آیتم‌های مرتبط با F1 نیز وجود داشت. جالب توجه خاص یک جعبه ابزار تخصصی است که هر ،یدار F1 دریافت کرده است. از آنجایی که مک لارن در دهه 1990 هیچ مرکز خدماتی نداشت، در صورت نیاز به تعمیر و نگهداری در محل در محل مالک، این ابزار توسط مهندسان مک لارن استفاده می‌شد.

این ویدئو ما را در این مجموعه می برد و در عین حال داستان های جالبی را در رابطه با برخی از خودروها ارائه می دهد. اولین مورد مربوط به یک ماشین جاده ای دو رنگ خا،تری/نقره ای است که به طور خاص برای بنیانگذار کلینیک Uneo در ژاپن ساخته شده است، شرکتی که حامی مالی GTR برنده Le Mans در سال 1995 بود. بنیانگذار می خواست ماشین مسابقه واقعی را ب،د، اما مک لارن در عوض یک ماشین جاده ای یک به یک با همان رنگ ها ساخت. یکی دیگر از خودروهای جاده ای فرمول 1 در ابتدا به مایکل آندرتی داده شد که برای مدت کوتاهی با مک لارن در فرمول 1 مسابقه داد و سپس میکا هاکینن جایگزین او شد.

F1 با موتور 6.1 لیتری V12 تولید شده از BMW که 618 ، بخار قدرت دارد، به راحتی ،وان سریع ترین خودروی تولیدی جهان را با حدا،ر سرعت 240 مایل در ساعت از آن خود کرد. این رکورد تا سال 2005 که بوگاتی ویرون به سرعت 253 مایل در ساعت رسید، پابرجا بود، اما 30 سال پس از معرفی F1، هنوز هم جزو سریع‌ترین سوپراسپرت‌های قانونی جاده‌ای است که تا کنون ساخته شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.