Cadillac Celestiq یک تیزر ویدیوی دیگر را قبل از اولین حضور قریب الوقوع دریافت می کند

4 ع، ها

ما خیلی نزدیک به نمایش کامل خودروی کادیلاک سلستیق هستیم. حجاب در 22 ژوئیه، کمتر از 24 ساعت از زمان پخش زنده این پست برداشته می شود. و آ،ین تیزر برای حفظ علاقه ما قبل از رسمی شدن همه چیز وجود دارد که در کانال های رسانه های اجتماعی کادیلاک به اشتراک گذاشته شده است.

لازم به یادآوری است که کادیلاک Celestiq را به ،وان یک صورتحساب می کند ماشین نمایشی، که بیشتر به ،وان یک مفهوم شناخته می شود. به این ترتیب، احتمالاً تغییراتی در نسخه تولیدی ایجاد خواهد شد. در میان چیزهای دیگر، صندلی‌های نازک به نظر می‌رسند که می‌توانند از بالشتک بیشتری استفاده کنند. با این حال، از نظر طراحی، انتظار زیادی برای تغییر نداریم. از این حیث، Celestiq باید با شکل بلند، عریض و فست ، خود، در میان جمعیت مشخص شود. و به ،وان یک تازگی، این یک وسیله نقلیه کاملاً الکتریکی است که از پلتفرم Ultium جنرال موتورز استفاده می کند. و اگر شایعه در مورد قیمت گذاری احتمالی صحت داشته باشد، درست خواهد شد فوق العاده گران. ما شنیده ایم که می تواند با قیمتی در حدود 300000 دلار به فروش برسد.

این قطعا کادیلاک را در قلمرو نخبگان فوق لو، قرار می دهد. این موقعیتی است که خودروساز معروف زم، چندین دهه پیش داشت. با تغییر جهان به سمت انرژی الکتریکی، شاید اکنون زمان آن رسیده است که کادیلاک تلاش کند تا با یک خودروی هاله ای کم تولید، چنین شهرتی را به دست آورد. این دقیقاً همان چیزی است که Celestiq خواهد بود و ما تا چند ساعت دیگر همه چیز را در مورد آن یاد خواهیم گرفت.




منبع: https://www.motor1.com/news/599726/cadillac-celestiq-one-more-teaser-imminent-debut/

از آنجا، دوربین به داخل حرکت می‌کند تا نگاهی اجمالی به داشبورد دیجیتالی تمام قد و فضای داخلی چهار صندلی Celestiq داشته باشد. این یک وسیله نقلیه کوچک نیست. کادیلاک از برندهای لو، سطح بالایی مانند رو،رویس با صندلی‌های عقب فوق‌العاده که توسط یک کنسول وسط بزرگ جدا شده‌اند، استفاده می‌کند. پشت آن یک منطقه بار بزرگ است که از طریق بالابر عقب قابل دسترسی است. اینجاست که این ویدیوی تیزر به پایان می رسد و یک تاج نور، دیگر از کادیلاک را نشان می دهد که ،اصر چراغ عقب افقی و عمودی در تاریکی قابل مشاهده است.

مسلماً، ما در اینجا کمی تخم مرغ در چهره دیجیتال خود داریم. کادیلاک در 12 جولای تیزری را منتشر کرد که فکر می‌کردیم آ،ین تیزر بود و ع،‌های دقیقی از ویژگی‌های داخلی و خارجی ارائه می‌داد. در دفاع از ما، این تیزر ویدیویی جدید کمتر رسمی به نظر می‌رسد و ما را در اطراف سدان شیک می‌برد و در عین حال مناطقی را که معمولاً قبلاً دیده‌ایم را نشان می‌دهد. ،اصر نورپردازی این بار در کانون توجه قرار دارند، که با تاج کادیلاک روشن در جلوپنجره شروع می شود. ،مت پایینی جلوپنجره نیز روشن می شود و ما نشانگرهای جانبی درخشان را در گلگیرها می بینیم.

نمای عقب خودرو کادیلاک سلستیق

در همین حال، پاد،ت Rambling About Cars را برای بحث بیشتر در مورد دیگر خودروی گران قیمت کادیلاک که می تو،د همین الان سفارش دهید، Escalade-V جدید، بررسی کنید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.