هر دوی آنها بر روی پلت فرم آلومینیومی باند شده نسل CX مورگان سوار می شوند. پ، چهار بدنه باریکی دارد و بر روی چرخ های پهن تر حرکت می کند. پ، شش عریض تر است و ظاهر تهاجمی تری دارد.
در جلوی درایور، یک صفحه نمایش اطلاعات LCD وجود دارد که بزرگتر است و وضوح بالاتری نسبت به صفحه قبلی دارد. همچنین هنوز سنج های آنالوگ و حلقه های صیقلی در اطراف آنها وجود دارد.
Plus Six دارای یک موتور شش خطی توربوشارژ بیامو است که 335 ، بخار قدرت و 369 پوند فوت (500 نیوتن متر) دارد. تنها انتخاب جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک است.
مدل ها همچنین دارای دمپرها و بوش های تعلیق جدید هستند. مورگان میگوید تنظیمات اصلاحشده، انطباق سواری و عملکرد سرعت بالا را بهبود بخشیده است.

بزرگترین تغییرات زیبایی شناختی برای پ، چهار و پ، شش به روز شده در داخل است. داشبورد اکنون آلومینیومی فوقشکل است و ،یداران میتوانند رنگهای نقرهای، مشکی مات یا رنگ بدنه را برای آن انتخاب کنند.
مورگان ادعا می کند که این معرفی کنترل پایداری الکترونیکی به پ، چهار و پ، شش است. رانندگان می توانند چندین سطح از کمک را از سیستم انتخاب کنند.
مورگان چیزهای طنزآمیزی را برای اولین بار برای پ، چهار و پ، شش به روز شده تبلیغ می کند. آنها اکنون دارای کیسه هوا استاندارد، جعبه دستکش و حتی یک لیوان اختیاری هستند.
89 ع، ها
پلاک M، Plus Four به سال 1950 برمی گردد و هنوز هم موجود است. از ژانویه 2023، نسخههای بهروزرس،شده پ، چهار و پ، شش با امکانات مدرنتر وارد بازار میشوند. هنوز قیمتی برای آنها در دسترس نیست.
از نظر مک،کی، پ، چهار از یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ ب ام و استفاده می کند. این موتور 255 ، بخار (190 کیلووات) در 4400 دور در دقیقه و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) از 1000 تا 4300 دور با گیر،س هشت سرعته اتوماتیک تولید می کند. با موتور شش سرعته دستی، امتیاز گشتاور به 258 پوند فوت (350 نیوتن متر) کاهش می یابد.
Plus Four و Plus Six اصلاح شده از شراکت جدید با شرکت صوتی Sennheiser با ارائه یک استریو با هشت بلندگو از این برند بهره می برند. چهار تا از بلند،ا پشت داشبورد پنهان شده اند.
منبع: https://www.motor1.com/news/620925/m،-plus-four-and-plus-six-debut-with-updates/