لکسوس CT با گاز، هیبریدی و برق برمی‌گردد: گزارش

جالب‌ترین بخش گزارشی که از ژاپن می‌آید، ادعا می‌کند که جانشین CT با پیشرانه‌های احتراقی، الکتریکی و الکتریکی عرضه می‌شود. باز هم، همه چیز در این مرحله بسیار مبهم است، اما بهترین وب ماشین به یک سیستم هیب، 2.0 لیتری، یک موتور بنزینی 2.5 لیتری و یک نوع باتری دار اشاره می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/620891/lexus-ct-gas-hybrid-electric-،ors/

در ایالات متحده، CT قبلی برای مدل سال 2011 با قیمت اولیه 29120 دلار به فروش رفت. این خودرو با نمای جلویی جدید برای مدل سال 2014 به روز شد، اما تنها سه سال بعد، هاچ ، برقی جایگاه خود را به ،وان مدل پایه این برند در ایالات متحده از دست داد.

ل،وس مدل پایه CT را در اوایل سال جاری در ژاپن متوقف کرد و چرخه تولید 10 ساله را به پایان رساند. این هاچ ، تا مدل سال 2017 در ایالات متحده فروخته می شد اما این خودروساز تصمیم گرفت آن را پس از تنها 4690 تحویل در این کشور در سال 2017 از خط تولید خود در ایالات متحده کنار بگذارد. با این حال، به نظر می رسد که ل،وس آماده است تا فرصتی دوباره به CT بدهد. گزارش جدید نشان می دهد که یک مدل نسل دوم در حال حاضر با سه نوع پیشرانه مختلف در دست توسعه است.

تقریباً هیچ ، تعجب نکرد، ل،وس قصد دارد CT را به یک کراس اوور کوچک تبدیل کند که جایگزین شکل سنتی هاچ ، شود. که با توجه به بهترین وب ماشین، که مقاله جدیدی به محصولات آینده از سازنده برتر اختصاص داده است. اطلاعات در حال حاضر واقعاً کمیاب است و شما باید آن را با کمی نمک نیز در نظر بگیرید، اما به نظر می رسد که CT جدید در صورت دریافت چراغ سبز برای تولید، می تواند کمی بالاتر از UX در سبد جه، این شرکت قرار گیرد.

تولید نسل اول CT در ماه مارس امسال با عرضه نسخه نهایی آن متوقف شد. این خودرو به‌روزرس،‌های بصری داشت، اما تنها یک پیشرانه در دسترس داشت – یک آسیاب چهار سیلندر 1.8 لیتری با 98 ، بخار قدرت (73 کیلووات) و 105 پوند فوت (142 نیوتن متر) گشتاور. این سیستم هیب، که توسط یک موتور الکتریکی با قدرت 80.5 ، بخار (60 کیلووات) و 153 پوند فوت (207 نیوتن متر) پشتیب، می‌شود، می‌تواند حدا،ر توان ،وجی 134 ، بخار (100 کیلووات) را ارائه دهد.

11 ع، ها

Lexus CT200h Chereshed Touring Edition Angle جلو

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.