برخلاف برخی از نسلهای قبلی خودروی Z، هنوز هیچ نشانهای مبنی بر اینکه نیسان قصد دارد نسخه کانورتیبل جدیدترین مدل را ارائه کند، وجود ندارد.
Z معمولی تنها در تابستان 2022 در ایالات متحده به فروش رسید. به طور کلی، خودروسازان تا زم، که مدل فعلی زمان لازم برای تثبیت خود را در بازار نداشته باشد، نسخه جدیدی از عملکرد را عرضه نمی کنند. اگر نیسان از این استراتژی پیروی کند، ممکن است نیسمو را در سال 2023 ببینیم، اما ممکن است تحویل آن تا نیمه دوم سال آغاز نشود.
Z با روکش پارچه ای مشکی دارای یک جفت شکاف روی کاپوت است. این نشان می دهد که یک پانل بازطراحی شده با کانال ممکن است در دسترس باشد. اگرچه به نظر نمی رسد خودروی با روکش کامو دارای این بازشوها باشد.
اگر از طرفداران خودروهای پرفورمنس ژاپنی هستید، آ،ین ،مت پاد،ت Rambling About Cars را ببینید:
در عقب، Z یک اسپوی، در عرشه عقب به دست می آورد. بخش پایینی سپر عقب، س، طراحی شده را اصلاح کرده است. به نظر می رسد طرح اگزوز ی،ان است.
منبع: https://www.motor1.com/news/627313/nissan-z-nismo-spy-s،t/
در امتداد کناره ها، آستانه ها ضخیم تر به نظر می رسند. این خودرو بر روی چرخ های نه پره با روکش مشکی حرکت می کند. کالیپر ترمز قرمز داره

در مقایسه با Z استاندارد (در زیر ببینید)، نیسمو دارای نمای جلویی تهاجمیتر با شکاف ضخیمتر است. ماشین با روکش کامو نوار جدیدی را نشان می دهد که روی دماغه پوشانده شده است که یک ورودی کوچک بین کاپوت و ورودی مرکزی ایجاد می کند.
پیشرانه Z Nismo یک راز است. مدل موجود 400 ، بخار قدرت (298 کیلووات) و 350 پوند فوت (475 نیوتن متر) گشتاور از یک توربوشارژ دوقلو V6 3.0 لیتری تولید می کند. ما انتظار داریم که Nismo قدرت بیشتری نسبت به تریم استاندارد داشته باشد، اما هنوز نمی د،م چقدر بیشتر است.



8 ع، ها