Maserati Grecale Trofeo با سرعت 183 مایل در ساعت در اتوبان تمام می شود


با Grecale Trofeo، مازراتی از شما می‌خواهد باور کنید که این کراس اوور اسپرت چیزی بیش از یک آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو در یک کت و شلوار فانتزی است. هر دو ماشین سواری ایتالیایی از پلت فرم جورجیو مش، هستند، اما مدل مودنا موتور متفاوتی دارد. MC20 توربو دوقلو V6 خود را برای نسخه پرچمدار با قدرت سخاوتمندانه 523 ، بخار و گشتاور 620 نیوتن متر (457 پوند فوت) قرض داده است. ما می‌تو،م نتتونو را در حال کار با سرعت بالا در اتوبان ببینیم.

مازراتی می گوید Grecale Trofeo 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را در 3.8 ث،ه و 0 تا 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) را در 13.8 ث،ه طی می کند. این کاملاً محتمل به نظر می رسد زیرا این کراس اوور پر سرعت به نظر می رسد علیرغم اینکه کاملاً خوک است، زیرا وزن آن به 2027 کیلوگرم (4468 پوند) می رسد. همچنین در این روزگار که فیلترهای ذرات بنزین نصب شده بر روی خودروهای با مشخصات اروپایی صدای موتور را خاموش می‌کنند، چندان هم کهنه به نظر نمی‌رسد.

جایزه مازراتی گرکاله

135 ع، ها

پورشه ماکان ایتالیا با یک بخش خالی بزرگراه در پیش رو به سرعت 183 مایل در ساعت (294 کیلومتر در ساعت) رسید. این در واقع کمی بیشتر از آنچه مازراتی ادعا می کند (177 مایل در ساعت یا 285 کیلومتر در ساعت) است، اما سرعت سنج های مدرن تمایل دارند سرعت کمی بالاتر از سرعت واقعی را نشان دهند. جدای از حدا،ر سرعت، این شتاب است که بیشترین تاثیر را دارد زیرا V6 به شدت می کشد و ظاهراً منابع زیادی بدون توجه به دنده دارد.

مدل هایی مانند Grecale و Levante بزرگتر باید موفقیت تجاری داشته باشند تا مازراتی بتواند خودروهای اسپورت سنتی خود را زنده نگه دارد. خوشبختانه، Stellantis بودجه توسعه GranTurismo جدید را تامین کرده است و حتی با نسخه‌های الکتریکی و تبدیل‌پذیر عرضه می‌شود. MC20 فوق‌الذکر چند مشتق فقط برای آهنگ (Project24 و GT2) و یک Cielo دراپ‌تاپ دریافت می‌کند که البته به یک تبدیل الکتریکی نیز اشاره نکنیم.

وقتی صحبت از خودروهای الکتریکی شد، Grecale برای مبارزه با ماشین الکتریکی Macan که در سال 2024 تولید می شود، درمان Folgore را نیز دریافت خواهد کرد. هنوز زمان زیادی برای تهیه یک مازراتی با موتور ICE وجود دارد، زیرا تغییر کامل به مدل های الکتریکی تا سال 2030 انجام نمی شود. جالب است که ببینیم نسخه‌های مجهز به نتتونو GranTurismo که اخیراً منتشر شده است، در برابر نوع سه موتوره EV چگونه عمل خواهند کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/627272/maserati-grecale-trofeo-acceleration-autobahn/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.