اسکات لیپس عاشق مرسدس بنز GLC است.

او سال ها درامر گروه او بوده است، بنابراین آنها یکدیگر را می شناسند. لیپس که همیشه شلوغ است، با مرسدس بنز GLC 300 خود به بسیاری از قرارهای روزانه خود می‌راند – و این زمان می‌تواند در ترافیک سخت لس آنجلس به سرعت اضافه شود. او ابتدا GLC خود را در یک سلنیت خا،تری ک،یک اجاره کرد و اکنون به مدل وفادار ماند، اما این بار رنگ ظریف Obsidian Black Metallic را انتخاب کرد. تقریباً در کلان شهر سرگرمی پر زرق و برق لس آنجلس، جایی که چشمگیر بودن به هر قیمتی امری عادی است. برای اسکات لیپس، که ممکن است در دنیای ثروتمندان و زیباها مانند یک مرد ضعیف به نظر برسد، اینطور نیست. در حقیقت، او در واقع در مرکز همه چیز قرار دارد و آن را از نزدیک می داند.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/exclusive/mercedes-me-magazine/scott-loves-glc/

از کورتنی لاو بپرسید که او در مورد اسکات لیپس به شما چه می‌گوید، گواهینامه‌ای بدون صلاحیت از خواننده و بازیگر دریافت خواهید کرد: «به نظر می‌رسد او خودی است. همه از اسکات استقبال می کنند – او یک محرم، یک نگهبان راز، یک محافظ، یک برادر بزرگ، یک برادر کوچک است و به نظر می رسد همیشه در مکان من، در زمان من، قرار دارد. (به نقل از: «POPLIPPS: Plus One»، powerHouse Books، نیویورک، 2013.)

<،ndhub-paragraph-headline headline-tag="h2">

خودی در میان خودی ها.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.