نام فایل عکس نشان می دهد که موستانگ زیر این برگه یک RTR است

نام فایل عکس نشان می دهد که موستانگ زیر این برگه یک RTR است

فورد روز چهارشنبه شصتمین سالگرد تولد موستانگ را جشن گرفت. یک مهم، بزرگ در شارلوت، کارولینای شمالی برگزار شد، جایی که، در میان چیزهای دیگر، ما از بسته جدید 60 سالگرد در دسترس برای GT گرفتیم. ما همچنین یک تصویر تیزر از یک نوع جدید موستانگ دریافت کردیم که سال آینده عرضه می شود، اما نام ع،ی بود که فورد در وب سایت رسانه ای خود آپلود کرد – و اتفاقی که از آن زمان تاکنون افتاد – توجه ما را به خود جلب کرد.

فورد احتمالا چیز جدیدی با RTR در دست ساخت دارد. با عرض پوزش از طرفداران شلبی، می د،م که همه به یک GT350 یا GT500 جدید فکر می ،د، اما شیطان در جزئیات است. فورد در پایان مراسم پخش زنده چهارشنبه خود به طور اتفاقی به «نسخه دیگری از اصطبل موستانگ» به همراه ع،ی از یک خودروی موستانگ شکل زیر پوشش سبز رنگ اشاره کرد. چیز دیگری گفته نشد، اما فورد ع، را کمی بعد در وب سایت رسانه ای خود آپلود کرد، جایی که نام فایل را داشت. RTR Fun 03b. جالب هست.

طرح ضخیم تر می شود. از آن زمان، فورد نام فایل را به سادگی تغییر داده است موستانگ تیزر. این نشان می‌دهد که نام ع، صرفاً یک ،وان تصادفی یا عمداً به‌،وان یک جهت‌گیری نادرست برای حذف عطر افراد استفاده نشده است.

،وان اصلی ع، و تغییر نام را از خودروساز پرسیدیم. در صورت شنیدن پاسخ، مطمئناً اطلاعات جدیدی را به اشتراک خواهیم گذاشت.

در این میان، شایان ذکر است که در حال حاضر نسل هفتم فورد موستانگ RTR وجود دارد. این در سه فرمت در دسترس است – یک بسته طراحی که فقط ظاهری دارد، یک بسته Spec 1 که سیستم تعلیق را ارتقا می‌دهد و Spec 2 که بیت‌های تعلیق بیشتر و بهبودهای بدنه متعددی را اضافه می‌کند. می د،د چه چیزی از آن ،یب کم است؟ یک Spec 3 که روی سوپرشارژر پیچ می شود. تسویه حساب نسل قبلی آن را داشت و این عدد 3 را در ،وان اصلی توضیح می داد. ما با گفتن اینکه احتمالاً رانندگی ، با نام فایل اصلی لذت بخش خواهد بود، از این کار بیرون خواهیم آمد RTR Fun 03b، به هر حال.

تنها مشکلی که ما به آن برخورد می کنیم این است که آیا فورد چیزی را با فو، RTR به نمایش می گذارد یا خیر. حتی اگر Spec 3 نباشد، فورد و RTR رابطه خوبی برای خودروهای پرفورمنس و تولیدات یکباره دارند. با توجه به این رابطه با نام ع، و این واقعیت که فورد نام را تغییر داد، دلیل خوبی وجود دارد که باور کنیم چیزی با RTR در راه ما برای سال 2025 است.

آیا ما در غیبت خود درست می گوییم؟ مطمئناً سال آینده خواهیم فهمید.

منبع: https://www.motor1.com/news/716802/p،to-file-mustang-rtr-teaser/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.