این E-Ray کوروت دوقلو توربو را در یک چهارم مایل نه ثانیه دراز بکشید

این E-Ray کوروت دوقلو توربو را در یک چهارم مایل نه ثانیه دراز بکشید

Chevy Corvette E-Ray یک ماشین بسیار سریع است. این خودرو با مجموع 655 ، بخار قدرت 6.2 لیتری V-8 و موتور الکتریکی نصب شده در جلو، می‌تواند تنها در 2.5 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد که آن را به یکی از سریع‌ترین سوپراسپرت‌های جهان تبدیل می‌کند. اما این تقریبا برای یک فروشگاه تیونر کافی نبود.

مردم منطقه Boost تصمیم گرفتند چند توربو را به موتور 6.2 لیتری V-8 موجود در پشت کابین E-Ray بزنند و به نوار درگ بروند تا ببینند عملکرد آن چگونه است. و عملکرد فوق العاده ای داشت. این خودرو که توسط روشن، بنیانگذار Boost District هدایت می‌شد، توانست سرعت فوق‌العاده سریع 9.741 ث،ه یک چهارم مایل را با سرعت 152.99 مایل در ساعت طی کند.

Boost District می‌گوید که این E-Ray به لطف کیت توربوی دوقلوی ETS، پیستون‌های مهندسی عملکرد Lingenfelter و سیستم تزریق سوخت قوی‌تر، ۱۰۰۰ ، بخار قدرت دارد. سرها و بادامک ها کاملاً ثابت هستند، همانطور که ،تیک های میشلن PS4S نیز هستند. تنها ارتقای دیگر خودرو یک کلاچ سنگین است که برای کنترل گشتاور اضافی وجود دارد.

با توجه به Boost District، آن میشلن ها به اندازه کافی چنگ نمی زنند تا بتوانند این همه قدرت اضافی را مدیریت کنند. فروشگاه می گوید که ماشین در طول یک چهارم مایل خود هر چهار ،تیک را می چرخید. آنها می گویند که این خودرو احتمالاً می تواند تنها با برخی تنظیمات جزئی، مانند ،تیک های ،بنده، به محدوده بالای هشت ث،ه برسد.

اگر از سرعت E-Ray خود راضی نیستید، Boost District این مجموعه ارتقاء را به شما می‌فروشد، بسته‌هایی که به طور کامل از 21250 دلار شروع می‌شوند. اگر می خواهید لبخند را از روی صورت صاحب Z06 محلی خود پاک کنید، این گزینه بسیار محکمی است.

منبع: https://www.motor1.com/news/716497/twin-turbo-e-ray-quarter-mile-video/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.