شما می توانید فورد فوکوس 2002 با کمترین مسافت پیموده شده و کم تجهیزات را در جهان داشته باشید.

شما می توانید فورد فوکوس 2002 با کمترین مسافت پیموده شده و کم تجهیزات را در جهان داشته باشید.

فقط 23 سال پیش، این سدان فورد فو، LX مدل 2002 جزو ارزان‌ترین فوردهای جدیدی بود که می‌توانستید ب،ید. اما هرگز صاحبی پیدا نکرد و اکنون، بالا،ه برای یکی آماده است. در حال حاضر برای فروش در Bring a Trailer با تنها 134 مایل در کیلومترشمار، می تواند کمترین مسافت پیموده شده فورد فو، در جهان باشد. اگر مشکلی ندارید که از چند موجود راحتی دست ،شید، این می تواند راننده جدید و مدرن ک،یک روزانه شما باشد.

منصفانه است که م،ای این اصطلاح را بگوییم راحتی موجودات از زم، که این Focus ساخته شد، تکامل یافته است. این موتور پایه برای سال 2002 دارد: یک موتور 2.0 لیتری SOHC چهار سیلندر با قدرت 110 ، بخار. یک گیر،س پنج سرعته دستی وجود دارد که نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند و یک رادیو کاست کارخانه ای صادقانه. در زیر پشته، مجموعه ای از صفحه های کنترل آب و هوای دستی را مشاهده خواهید کرد که شامل تهویه مطبوع نیستند. به جنبه مثبت نگاه کنید – این کاهش قدرت ،ی کمتری از موتور نسبتا کم قدرت است.

2002 فورد فو، LX با 134 مایل
2002 فورد فو، LX با 134 مایل
2002 فورد فو، LX با 134 مایل

برای خنک نگه داشتن، باید شیشه های دستی را با استفاده از میل لنگ دستی پایین بیاورید. نگران تعیین تنظیمات کروز کنترل در بزرگراه نباشید، زیرا این خودرو آن را ندارد. وقتی به فروشگاه رسیدید، مطمئن شوید که هر چهار در را با دست قفل کنید. و همانطور که دور می‌شوید، به عقب برگردید تا سرپوش‌های پنج پره جذاب روی چرخ‌های فولادی ۱۴ اینچی را تحسین کنید. این فو، واقعاً بازگشتی به دوران متفاوتی از اتومبی،، است. این کاملا آنالوگ است، و به همین دلیل، ما آن را می ستاییم.

طبق لیست حراج، این فو، در سال 2002 به یک فروشنده فورد ارسال شد که مدت کوتاهی پس از ورودش از کار افتاد. به دلایلی که کاملاً مشخص نیست، خودرو تا زم، که مالک فعلی، آن هم یک نمایندگی، آن را در سال 2022 ،یداری کرد، در انبار رها شد. فورد کوچک چند سال بیرون نشسته بود، که گویا فرورفتگی های بزرگ در کاپوت را توضیح می دهد. با تگرگ همچنین مقداری ،اش روی داشبورد و یک جای سوختگی کوچک در صندلی راننده وجود دارد. این ماشین ممکن است مایل های بسیار کم داشته باشد، اما کامل نیست.

2002 فورد فو، LX با 134 مایل
2002 فورد فو، LX با 134 مایل

بر اساس لیست حراج، این فو، دارای تسمه تایم، باتری، مهر و موم میل لنگ جلو، پمپ بنزین و فیلتر سوخت جدید است. روغن عوض شد، سیستم خنک کننده شسته شد و ،تیک ها با اقلام هانکوک جدیدتر تعویض شدند. همچنین دارای بر،ب پنجره اصلی است که لیست بسیار ابتدایی تج،ات استاندارد آن را تأیید می کند. تنها گزینه های ذکر شده ترمزهای ضد قفل و کیسه هوای جانبی هستند. ممکن است دارای ویژگی های غنی نباشد، اما حداقل ایمن است. به هر حال به همان اندازه ایمن که می تو،د برای فورد فو، 2002 تهیه کنید.

بر،ب پنجره قیمت کل 14000 دلار را نشان می دهد که شامل 490 دلار هزینه مقصد می شود. با احتساب تورم، 24305 دلار در سال 2024 دلار است. آیا در حراج به این مقدار می رسد؟ در حال حاضر قیمت آن به 3750 دلار است و حراج قرار است در 30 آوریل به پایان برسد. هیچ رزروی وجود ندارد، بنابراین این کپسول زم، فو، پس از فروکش شدن گرد و غبار صاحب جدیدی خواهد داشت. در نظرات زیر به ما اطلاع دهید که فکر می کنید این فو، چقدر به فروش می رسد.

منبع: https://www.motor1.com/news/717367/2002-ford-focus-low-mileage-least-equipped-for-sale/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.