باشگاه مرسدس بنز کلمبیا.

او با محبت سرش را خم می‌کند، می‌گوید: «او اشتیاق بی‌پایان به کارش دارد، فقط خسته نمی‌شود». خوان آنتونیو پاسخ می دهد: “شما باید مغز خود را با یادگیری مداوم حفظ کنید.” و جرعه ای از قهوه معطر قمقمه می نوشد: “من آنچه را که می توانم و آنچه را دوست دارم انجام می دهم. این برای من عالی است،” او می گوید.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/exclusive/cl،ic-magazine/club-colombia/<،ndhub-paragraph-headline headline-tag="h2">

خوان آنتونیو گوتیرز و W 188.

خوان آنتونیو، 33 ساله، فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگ،، پسر رئیس باشگاه، گونزالو، تا آنجا که به علاقه اش به اتومبیل های ک،یک مربوط می شود، «استعداد ارثی قوی» دارد. روز بسیار زیبای بعدی در فرمان 300 Sc (W 188، ساخته شده در سال 1955)، در مسیر مناظر خیره کننده و نزدیک به ابرها، می گوید: «عموی بزرگ من و پدرم همیشه ماشین های خودشان را تعمیر و بازسازی می ،د. و این اشتیاق را در کودکی به من القا کرد. پدرم حتی زم، راننده مسابقه بود. اما زم، که مادر باردار شد، تصمیم گرفت تمام تمرکز خود را بر ترمیم و تعمیرات، در درجه اول مدل های مرسدس بنز بگذارد. مانند پدرش که همراه با دوست دخترش Mariluz، 60 ساله، در سال 1964 W 112، ا،پدیشن را همراهی کرد، اکنون کارگاه تعمیر و ترمیم خودروهای ک،یک خود را در بوگوتا راه اندازی می کند. همسر خوان آنتونیو، کارولینا، 32 ساله، در طول یک رانندگی بعد از ظهر در شهر به ما می گوید که وقتی او از یک روز کاری طول، در کارگاه به خانه می آید، معمولا ویدیوهایی را با آموزش های تعمیر تماشا می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.