بنتلی کانتیننتال GT S بیستمین سالگرد تولید مدل را جشن گرفت

حتی در نگاه اول، این Conti GT کاملا خاص است. نمای بیرونی با رنگ متالیک خا،تری تیره مغناطیسی تکمیل شده است و خودرو روی چرخ‌های 22 اینچی کرومی مشکی با طراحی 10 پره که کالیپرهای ترمز قرمز را پنهان می‌کند، قرار گرفته است. طرح رنگ مشکی و قرمز مشابهی را می توان در داخل کابین با چرم Beluga و Hotspur بر روی مشکی پیانو نیز یافت.

این کانتیننتال GT S تنها بخش کوچکی از جشن‌هایی است که خودروساز برای امسال در نظر گرفته است. برای مثال، در هفته‌های آینده، دو مرکز – یکی در مقر بنتلی در کرو و دیگری در ژنو – میزبان مدل‌های مختلف کانتیننتال، از جمله خودروهای نسل اول و دوم از مجموعه میراث بنتلی خواهند بود. در جریان جشنواره سرعت گودوود در جولای امسال، این برند لو، بیستمین سالگرد W12 را که با اولین کانتیننتال GT معرفی شد، جشن خواهد گرفت.

بنتلی کانتیننتال GT S یک بار

کابین همچنین دارای روکش لیزری است که این Conti GT را به ،وان یک سالگرد جشن بیستمین سالگرد این مدل نشان می دهد. احتمالاً قابل تشخیص ترین لمس می تواند نوار قرمز نازک باشد که به صورت بصری داشبورد را از در به در جدا می کند. یکی دیگر از ویژگی های طراحی بسیار جالب، صفحه آج در سمت راست است که یک نسل اول Continental GT و یک مدل نسل سوم را نشان می دهد که نشان دهنده 20 سال تور بزرگ از بریت،ا است.


منبع: https://www.motor1.com/news/662939/bentley-continental-gt-s-one-off/

بنتلی کانتیننتال امسال 20 ساله می شود و در حالی که یک مدل به روز شده در حال حاضر در دست توسعه است، انتظار نداریم که اولین آن را قبل از نیمه دوم سال 2023 ببینیم. با این حال، برای جشن گرفتن سالگرد این گرند تورر، این خودروساز از یک مدل منحصر به فرد رونمایی می کند. کانتیننتال GT S در نمایشگاه خودروی شانگهای با چندین بهینه سازی Muliner.

11 ع، ها

اگر صحبت از مدل اصلی شد، در سال 2003 به ،وان اولین بنتلی جدید در عصر مدرن و اولین بنتلی با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه شد. همچنین قرار بود ابتدا به موتور W12 مجهز شود که آن را به یکی از سریع‌ترین خودروهای چهار نفره جهان در زمان عرضه در بازار با سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت 4.7 ث،ه تبدیل کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.