Rain-X دیگر پادشاه دافع باران شیشه جلو نیست

Rain-X دیگر پادشاه دافع باران شیشه جلو نیست

Rain-X یک نام خانوادگی است. از دهه 1970 این ماده ضد آب شیشه جلو برای رانندگان در همه جا بوده است و دید بیرونی را حتی در شدیدترین طوفان‌های بار، افزایش می‌دهد. اما این روزها Rain-X با رقابت جدی روبرو است.

کانال یوتیوب Project Farm در یک سری آزمایش مقایسه ای بین 10 ،ع آب شیشه جلو، دریافت که Rain-X دیگر بهترین محصول آبگریز در بازی نیست. اما همچنان رقابتی است، چیزی که نمی توان آن را برای بیش از نیمی از محصولات دیگر تست شده بیان کرد.

در آزمایش‌های Project Farm، فقط چهار برند -Gtechniq، Aquapel، Gyeon و Rain-X- خواص آبگریز خود را پس از قرار گرفتن در معرض صابون کارواش و مایع شیشه‌شو حفظ ،د – دو چیزی که معمولاً ممکن است انتظار داشته باشید با شیشه جلوی شما تماس پیدا کند. شش برند دیگر – Adams، Cerakote، Invisible Gl،، Chemical Guys، 3D و Debai،- عملاً پس از شستشوی سریع با استفاده از صابون کارواش، کار خود را متوقف ،د.

از میان چهار برند برتر، آکواپل و گیئون سریع‌ترین آب را در زم، که در معرض سشوار خشک کن قرار می‌گرفتند، تنها در 1 ث،ه بودند. در این آزمایش، Project Farm در تلاش بود تا نیروهای باد را که روی یک خودرو با سرعت تقریباً 40 مایل در ساعت وارد می‌شوند، تقلید کند. Rain-X و Gtechniq برای آ،ین بار در 3 ث،ه به تساوی رسیدند.

جایی که Rain-X بیشترین از دست دادن را در آزمایش قرار گرفتن در معرض دمای گرم Project Farm انجام داد، که در آن هر تکه شیشه در ماشین ظرفشویی نگهداری می شود و به مدت 2.5 ساعت در معرض اسپری آب گرم قرار می گیرد. این ت، برای تقلید از باران در یک روز گرم تابستان است. در حالی که سه برند دیگر پس از آزمایش عملکرد خود را حفظ ،د، اثربخشی Rain-X کاهش یافت.

این بدان م،ا نیست که Rain-X هنوز ارزشش را ندارد. با توجه به اینکه این محصول تا حد زیادی ارزان‌ترین محصول این دسته بود، یکی از ساده‌ترین‌ها برای اعمال بود و در ا،ر آزمایش‌ها اثربخشی خود را حفظ کرد، ما هیچ‌، را برای استفاده از آن در خودروی خود سرزنش نمی‌کنیم. اما اگر بهترین محصول را می‌خواهید، حداقل طبق گفته‌های Project Farm، این پوشش ضد آب G5 Gtechniq است.

منبع: https://www.motor1.com/news/717360/wind،eld-rain-repellent-comparison-test/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.