اکنون می توانید بخشی از خودروی لوتوس F1 سنا 1986 را روی مچ خود بپوشید

اکنون می توانید بخشی از خودروی لوتوس F1 سنا 1986 را روی مچ خود بپوشید

تعداد کمی از اتومبیل‌های مسابقه‌ای به اندازه اتومبیل‌های فرمول 1 ویژه جان پلیر سیاه و طلایی که توسط لوتوس کمپین شده است، نمادین هستند. Rec Watches دارای یک ساعت با نسخه محدود جدید است که همان ظاهر را با یک پیچ و تاب جذاب به تصویر می‌کشد. این با استفاده از اجزای یک خودروی JPS F1 ساخته شده است، اما نه فقط از هر شاسی تصادفی. این خودرو دارای موادی از شاسی شماره 4 لوتوس 98 تی است که توسط آریتون سنا در فصل 1986 رانندگی می شد.

به این ترتیب، این ساعت 98T/4 نامیده می شود. این با همکاری Cl،ic Team Lotus ساخته شده است و همانطور که تصاویر نشان می دهد، از همان طرح رنگ مشکی و طلایی نمادین استفاده می کند. این ساعت عمدتاً از جنس استیل ضد زنگ است، اما حلقه فصل – بخش دایره‌ای که صفحه را احاطه کرده است – از آلومینیوم تقویت‌شده ساخته شده از لوله‌های پلنوم اصلی خودرو ساخته شده است. شیشه بالایی از کریستال یاقوت کبود ساخته شده است، بند آن چرمی است و تا عمق 100 متری در برابر آب مقاوم است. به نوعی، ما مشکوک هستیم که چنین ساعتی هرگز آب را نخواهد دید، مگر اینکه اتفاق بدی پشت فرمان رخ دهد.

ساعت Rec 98T4
ساعت Rec 98T4
ساعت Rec 98T4

،، که می دانند به یاد خواهند داشت که سال 1986 آ،ین سال برای رنگ مشکی و طلایی JPS بود، و Rec Watches بیان می کند که ماشین مسابقه اهدا کننده برای هشت مسابقه پای، آن فصل استفاده شد. بنابراین، آلومینیوم از آ،ین خودروی JPS برای مسابقه در فرمول یک می آید، که مسلماً بهترین راننده F1 در تمام دوران رانندگی می کند.

Rec Watches تنها 989 نمونه تولید خواهد کرد و هر کدام 3995 دلار قیمت دارد. افرادی که در پیش‌سفارش اقدام می‌کنند، قیمتی با تخفیف 3195 دلاری دریافت می‌کنند، اما یک نکته وجود دارد. ساعت‌ها تا مارس 2025 در دسترس نخواهند بود، بنابراین ،یداران پیش‌سفارش باید نزدیک به یک سال منتظر بمانند تا بخشی از تاریخ F1 خود را داشته باشند.

به نظر می رسد ،یداران بیش از حد مایل به صبر هستند، زیرا ا،ریت قریب به اتفاق 989 ساعت در حال حاضر برای آنها صحبت شده است. تا 26 آوریل، 173 پیش‌سفارش هنوز در دسترس است. بهتر است کارت اعتباری خود را سریع آماده کنید.

منبع: https://www.motor1.com/news/717657/rec-watch-aryton-senna-f1-car/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.