تویوتا سینتا در ژاپن به عنوان هیبریدی کامپکت هفت نفره معرفی شد

اگر در موقعیت راننده قرار بگیرید، با یک داشبورد مدرن با دسته ابزار دیجیتال و یک سیستم اطلاعات سرگرمی جدید با نمایشگر روی کنسول مرکزی مواجه خواهید شد. دکمه های فیزیکی برای سیستم آب و هوا و تعدادی جا لیو، و سوکت برای وسایل کوچک وجود دارد. سرنشینان عقب می توانند از سیستم گردش هوای جدید طراحی شده با دریچه های هوای تعبیه شده در سقف لذت ببرند. آفتابگیرهای روی درهای کشویی عقب خواب را در سفرهای طول، راحت تر می کنند.

بازار خودروی ژاپن شبیه به هیچ بازار دیگری در جهان نیست که خودروهای کوچکی که متن، با جاده های باریک این کشور هستند، تحت سلطه است. پیوستن به صحنه خودروهای محلی نسبتاً رنگارنگ، نسل جدیدی از مدل هفت نفره تویوتا است که از سپتامبر 2003 به فروش می رسد. به تازگی در ژاپن وارد تولید شده است.

87 ع، ها

در نتیجه، طول و عرض وسیله نقلیه بدون تغییر باقی ماند، اما ارتفاع کابین افزایش یافته است و تویوتا می گوید اکنون فضای کافی در کابین برای هفت بزرگسال وجود دارد تا راحت بنشینند. این ممکن است با توجه به ابعاد Sienta کمی بیش از حد خوش بینانه باشد، اگرچه این شرکت همچنین می گوید فضای پا و فضای سر در ردیف دوم صندلی ها به لطف طراحی جدید صندلی ها بهبود یافته است.

تیمی که برای توسعه این خودرو کار می‌کرد، هنگام تصمیم‌گیری درباره مفهوم کلی سینتای جدید، بازخورد مشتری را در نظر گرفت و در نهایت به نتیجه‌ای رسید که طول سقف بالا را حفظ کند و قیمت مقرون به صرفه مدل را حفظ کند. این دستور غذا با ویژگی‌های ایمنی جدید و مصرف سوخت بهبودیافته و همچنین فضای داخلی پیشرفته‌تر با ویژگی‌های راحت جدید تکمیل شد.

قدرت از یک موتور هیب، 1.5 لیتری می آید که به یک CVT با دنده های شبیه سازی شده برای “تغییر دنده های سرگرم کننده با احساس دستی” متصل شده است. تویوتا وعده می دهد که پیشرانه برقی مصرف سوخت چشمگیر تقریباً 5.5 لیتر در هر 100 کیلومتر (43 مایل در هر گالن) را که توسط چرخه WLTP اندازه گیری می شود، ارائه می دهد. همچنین یک موتور بنزینی پایه 1.5 لیتری و همچنین یک نوع هیب، چهارچرخ محرک نیز وجود دارد.

تویوتا نشستن

این خودروساز انتظار دارد سینتای جدید را در اوایل ماه آینده در نمایندگی های خود در ژاپن داشته باشد و ،ن می زند حدود 8300 دستگاه در ماه بفروشد. قیمت ها از 14190 دلار برای مدل پایه FWD شروع می شود و می تواند تا 22615 دلار برای مدل هیب، AWD برتر برسد.


منبع: https://www.motor1.com/news/605943/toyota-sienta-debut-،an/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.