فراری باس با اعتماد به نفس خودروی اسپرت برقی 2025 وزن اضافی را جبران خواهد کرد

به همین منظور، سال 2025 به ،وان سالی که فراری قصد دارد مدلی بدون موتور احتراقی را معرفی کند، در تاریخ ثبت خواهد شد. یک درصد نباید نگران وزن اضافی باتری و سایر سخت افزارها باشند زیرا مدیر عامل شرکت می گوید مهندسان راهی برای جبران حجم اضافه شده پیدا خواهند کرد. صحبت ، با CNBCBenedetto Vigna به علاقه مندان این اطمینان را داد که خودروی برقی از طریق و در طول این مدت یک فراری باقی خواهد ماند:

فراری SP48 منحصر به فرد

برای کنترل کامل در مرحله توسعه، موتورهای الکتریکی در داخل مهندسی خواهند شد. علاوه بر این، باتری‌ها در مارانلو ساخته می‌شوند و در فرآیندی که ساخت س، وزن را در اولویت قرار می‌دهد، در خودروها ادغام می‌شوند.


منبع: https://www.motor1.com/news/600685/ferrari-confident-ev-offset-extra-weight/“از نظر رانندگی، از لحاظ … دینامیک خودرو، ما می تو،م این وزن اضافی را مدیریت کنیم. درست است، ما چند 100 کیلوگرم بیشتر از یک ماشین ICE معمولی برای همان نوع ، بخار داریم، اما چیزی که واقعاً به من اطمینان می دهد این است که واقعیتی که داریم [a] درک عمیق از دینامیک خودرو بنابراین، این یک چالش است، اما ما آن را به ،وان یک فرصت می بینیم… برای ادامه ساختن چیزی منحصر به فرد.”

296 GTB، SF90 Stradale، Purosangue برقی و EV 2025 تنها نوک کوه یخ هستند زیرا فراری می‌گوید مدل‌های خالص ICE تا سال 2026 تنها 40 درصد خواهند داشت و تا پایان دهه به 20 درصد کاهش می‌یابد. در سال 2030، خودروهای هیب، و برقی هر کدام 40 درصد را تشکیل خواهند داد.

برنج برتر ادامه داد که اگرچه خودروسازان عموماً از تراشه های الکترونیکی کم و بیش مشابهی استفاده می کنند، مهندسان فراری قادر به ارائه چیزی منحصر به فرد و متمایز هستند. مبادا برنامه جاری هایپرکار Le Mans را فراموش کنیم که مطمئناً در سال‌های آینده در توسعه خودروهای جاده‌ای هیب، و الکتریکی سود خواهد برد.

14 ع، ها

تقریبا یک دهه از معرفی لافراری هیب، به عموم مردم می گذرد که نشان دهنده تمایل مارانلو برای استقبال از آینده ای برقی است. خط تولید امروز نه یک بلکه دو مدل PHEV با 296 GTB و SF90 Stradale را در بر می گیرد. شاسی‌بلند Purosangue که در ماه سپتامبر معرفی می‌شود، بر روی پلت‌فرمی ساخته می‌شود که از روز اول برای پشتیب، از یک پیشرانه هیب، طراحی شده است، زیرا حتی ، پرانسینگ نیز نمی‌تواند از مقررات سخت‌گیرانه‌تر آلایندگی مصون بماند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.