قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی کوکوین شبکه اطلاع‌ رسانی طلا و ارز

قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی کوکوین شبکه اطلاع‌ رسانی طلا و ارز

صرافی کوکوین به عنوان پلتفرم مبادلات ارزهای رمزنگاری در سال ۲۰۱۷ در جزیره Seychelles تاسیس اینجا (https://iranarzdigital.com/kucoin/) شده است. موسسان این شرکت Michael Gan و Eric Don می باشند که پروژه های مالی موفقی چون Ant Financial و iBOX PAY را پیاده سازی کرده بودند. در حال حاضر شما میتوانید با تماس با پشتیبانی صرافی مدارک مورد درخواستشون رو ارسال کنید و پس از اطمینان از اینکه مالک حساب کاربری هستید به شما اجازه برداشت کامل دارایی‌تون رو میده. در حال حاضر صرافی کوکوین سختگیری زیادی بر روی این موضوع ندارد.

هنگامی که روند بازار خلاف جهتی که پوزیشن مد نظر ما دارد، حرکت نماید، در این صورت معامله گر می تواند با فعال نمودن این آپشن مقدار وجهی که در آن موجود است را به سرمایه موجود در پوزیشن خود بیفزاید. به طور مستقیم اتصال کارت خود به حساب کوکوین خود را برقرار کرده و به طور مستقیم به خرید ارزهای رمزنگاری با ارز فیات موجود در کارت اعتباری خود بپردازند. ، اگر کاربر هیچ دارایی دیجیتالی را از صرافی کوکوین قرض نگیرد، نسبت بدهی صفر درصد است.

  • پس از ورود به پنل اطلاعات کاربری بر گزینه Security settings یا Account Security کلیک کنید و وارد پنل امنیت حساب شوید.
  • برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید و برای شروع روی دکمه “Sign up” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
  • تعداد بازدیدکنندگان صرافی در هفته پیش از تاریخ مذکور، حدود 3 میلیون نفر بوده است.
  • زمانی که شما سرمایه‌ای را به حساب خود در صرافی واریز می‌کنید، این سرمایه به بخش حساب اصلی کاربری شما واریز می‌شود.
  • افرادی که تمایل دارند از خدمات این صرافی بهره مند شوند بهتر است در هنگام فعال سازی به هیچ عنوان این ویژگی امنیتی را فراموشش نکنند.

کوکوین از یک مدل کارمزد گیرنده و سازنده برای تعیین کارمزدهای معاملاتی خود استفاده می کند. سفارش هایی که نقدینگی ارائه می کنند (“سفارش سازنده یا Maker”) کارمزد متفاوتی نسبت به سفارش هایی که نقدینگی می گیرند (“سفارش گیرنده یا Taker”) دریافت می کنند. کاربران می توانند از طریق دستگاه های موبایل، اندروید و iOS و از طریق وب به حساب های KuCoin خود دسترسی داشته باشند. پس از ثبت‌نام، می‌توانید برای خریدو فروش کریپتو در هر زمان که بخواهید وارد حساب خود شوید. اگر در مورد حساب خود با مشکل مواجه شدید یا سؤالی دارید، می‌توانید از طریق چت زنده با KuCoin تماس بگیرید یا درخواست کمک ارسال کنید.

لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید

برای مثال اگر مدت زمان استیک کردن رمز ارز 4 روز است، شما می توانید پس از اتمام 4 روز رمز ارز خود را برداشت نمایید. همچنین در طول این مدت قادر به برداشت رمز ارزهای خود نیستید. برای مثال ما در اینجا ارز دیجیتال کاردانو ADA را انتخاب نمودیم که مدت زمان استیک کردن آن یک روز است.

در سفارش از نوع Stop Limit شما باید 3 کادر را با مقادیر مناسب پر کنید. کادر Stop قیمتی را تعیین می‌کند که با رسیدن قیمت ارز دیجیتال به آن، صرافی باید سفارش شما را فعال کند، اما کادر Limit قیمت موردنظر برای خرید یا فروش ارز دیجیتال تعیین می‌کند که باز هم باید توسط شما پر شود. کادر Amount نیز همان‌طور که از نام آن پیداست، حجم موردنظر برای انجام معامله را مشخص می‌کند. با پرکردن این سه کادر و سپس کلیک روی گزینه Buy و یا Sell سفارش شما ثبت می‌شود.

ریسک این روش بالاست؛ چراکه ممکن است کل دارایی شما در بخش مارجین به‌دلیل یک معامله از بین برود. به زبان ساده می‌توان گفت در این نوع معاملات کل سرمایه شما در بخش مارجین درگیر معامله است. برای انجام معاملات مارجین در صرافی کوکوین پس از کلیک روی تب Trade در نوار پایینی، یکی از انواع Cross Margin یا Isolated Margin را انتخاب می‌کنیم.

آموزش انتقال تتر از تراست ولت به صرافی کوکوین

هدف ما در این دوره تجارت ساده در بازارهای جهانی است تا شما عزیزان با دور نگه داشتن سرمایه خود از ریسک های بازار به ساده ترین و مناسب ترین راه برای موفقیت و کسب درآمد دست یابید. در سمت راست ، می‌توانید سفارشات خود را ثبت و معاملات خود را انجام دهید. برای انجام معاملات آتی یا فیوچرز از این بخش استفاده می‌کنیم. یعنی اگر می خواهید معامله‌ای در بخش فیوچرز انجام دهید، باید دارای خود را از بخش Main Account به این قسمت انتقال دهید. در انتها روی گزینه confirm کلیک نمایید و در نهایت مراحل به اتمام می رسد و می توانید به راحتی ترید داشته باشید.

در دومین کادر مربوط به قیمت نیز، عددی را که قصد دارید رمزارز مدنظر در آن قیمت به فروش برسد، وارد کنید. در این صفحه می‌توانید گزینه‌های معاملاتی مختلف مانند استیبل‌کوین USD، کوین‌های Bitcoin و KuCoin Shares ، آلت‌کوین‌های Ethereum ، Tron و موارد دیگر را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه Switch to SMS Verification بجای کد تایید گوگل، از سرویس کد تایید پیامکی استفاده کنید.

حوزه معاملاتی خاصی که به آن نیاز دارید، بسته به نوع ابزار مالی است که به دنبال دسترسی به آن هستید. این امر به این دلیل است که KuCoin مبادله ارزهای رمزنگاری شده و پلتفرم های مشتقاتی از یکدیگر را جدا می‌کند. اگر امکان دسترسی به ارز دیجیتال ندارید ، باید وجه را با کارت اعتباری واریز کنید. گزینه ی “buy crypto” را انتخاب کنید و بعد روی “buy with credit card” کلیک کنید. باید قبل از ورود به سایت کوکوین، به ایپی ثابت خارجی وصل شوید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.