لندرور فقط یک رنجروور را به دلیل خطر آتش سوزی موتور فراخوان می کند

دیگر خودروی آسیب دیده در ایالات متحده نیست. در اسنادی که لندرور به اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ارائه کرده است، اشاره ای نشده است که این مدل به کدام کشور رفته است.

از زمان راه اندازی، این شرکت چندین رنج روور بسیار لو، و محدود را معرفی کرده است. به ،وان مثال، Carmel Edition پس از هزینه مقصد، قیمتی معادل 346475 دلار داشت و لندرور تنها 17 عدد از آن را تولید کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/660956/land-rover-recalls-just-one-range-rover-over-fire-risk/152 ع، ها

در 3 مارس، تامین کننده به خودروساز گفت که دو موتور دیگر با این مشکل وجود دارد. با این حال، این بار لندرور قبلاً خودروهای آسیب دیده را از کارخانه ارسال کرده بود. کمیته ایمنی و انطباق محصولات این شرکت تحقیقاتی را آغاز کرد. سپس این اطلاعات را به کمیته تعیین فراخوان ارسال کرد، که تصمیم به انجام فراخوان گرفت.

رنجروور آسیب‌دیده در 9 نوامبر 2022 از کارخانه مونتاژ خودروی سولی‌هول لندروور آمد. در حین مونتاژ، یک موتور 4.4 لیتری V8 وجود داشت که در لوله تخلیه روغن توربو یا نادرست نصب شده بود یا واشر آن وجود نداشت. این مشکل می تواند باعث نشت روغن به منیفولد اگزوز شود که خطر آتش سوزی است.

لندرور مالک آسیب دیده را در مورد مشکل راهنمایی می کند. یک تکنسین یک واشر لوله تخلیه روغن توربو جدید نصب خواهد کرد.

برخی از فراخوان ها میلیون ها خودرو را تحت تاثیر قرار می دهند، اما این یکی تنها یک مورد را پوشش می دهد. لندرور باید یک رنجروور 2023 را برای مشکلی که به طور بالقوه می تواند باعث آتش سوزی شود، تعمیر کند.

نسل پنجم رنج روور برای مدل سال 2022 معرفی شد. لندروور آن را با فناوری هایی مانند سیستم تعلیق بادی تطبیقی ​​با یک محور عقب پنج پیوندی جدید که با سیستم ناوبری کار می کند تا سواری را برای جاده پیش رو تغییر دهد، بسته بندی می کند. فرمان چرخ عقب نیز وجود دارد. یک سیستم حذف نویز موجود از بلند،ایی استفاده می کند که در چهار پشتی سر اصلی نصب شده اند.

لندروور رنج روور (2022)

گاه‌شماری لندرور برای تصمیم‌گیری برای فراخوان به جزئیات زیادی در مورد روش این شرکت برای شناسایی رنج روور برای فراخوان می‌پردازد. در 16 فوریه و 21 فوریه 2023، تامین‌کننده موتور به خودروساز توصیه کرد که مشکوک است که سه موتور V8 دارای واشر لوله تخلیه روغن توربو نصب نشده یا گم شده‌اند. لندرور این نیروگاه ها را بررسی و تعمیر کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.