لینکلن ناتیلوس 2024 معرفی شد: صفحه نمایش بزرگ و پناهگاه بدون دست

بسته بیرونی لینکلن ناتیلوس جت 2024
بسته بیرونی لینکلن ناتیلوس جت 2024 داخلی لیبل سیاه لینکلن ناتیلوس 2024

زبان طراحی Quiet Flight 2.0 تازه‌تر از هر چیزی است که لینکلن در چند سال اخیر انجام داده است، و اشتراکات بسیار بیشتری با Zephyr غیرمجاز آمریکای شمالی دارد تا یک Aviator یا Navigator در بازار ایالات متحده. یک نوار نوری پوشاننده جلوپنجره نشان لینکلن را به چراغ‌های جلوی باریک و قضاوت‌آمیز متصل می‌کند، در حالی که یک جلوپنجره گوشتی بالای یک فاسیا تا حدودی شلوغ قرار دارد.

داخلی لیبل سیاه لینکلن ناتیلوس 2024

فناوری کاربردی تر به شکل کمک راننده هندزفری BlueCruise 1.2 موجود است (در صورت سفارش، 90 روز رایگان است و سپس با یک طرح خدمات متصل چهار ساله در دسترس است). مجموعه فناوری به روز شده اکنون شامل کمک تغییر خط و تغییر موقعیت در لاین برای کاهش بیشتر فشار بر راننده است. این یک سیستم اختیاری است، اگرچه لینکلن ادعا می کند که ناتیلوس جدید از فناوری ایمنی فعال استاندارد بیشتری نسبت به هر خودروی دیگر در ک، برخوردار است.

رانندگان می توانند دو نمایشگر را شخصی کنند و می توانند از اتصال داده 5G و همچنین Apple CarPlay، Android Auto و Amazon Alexa برای اطلاعات بیشتر استفاده کنند. در حالی که ما از لینکلن پرسیدیم که آیا نگر،‌هایی وجود دارد که این سیستم می‌تواند در رانندگی پرت‌کننده نقش داشته باشد، نمایندگان این شرکت گفتند تحقیقات آنها نشان می‌دهد مشتریان نمایشگری را ترجیح می‌دهند که نزدیک‌تر به خط دید آنها باشد. یک صفحه نمایش لمسی 11.1 اینچی مکمل نمایشگر(های) بزرگ است و در کنار پدهای جهت روی فرمان، رابط اصلی مجموعه فناوری جدید Nautilus است. هر دو چیدمان استاندارد هستند، اگرچه لینکلن برای تریم های رده بالاتر کمی جلوتر خواهد رفت.

بسته ظاهری جت رزرو لینکلن ناتیلوس 2024.

این یک چهره معمولی زیبا نیست، اما ظاهر مدرن‌تری دارد، به خصوص با بسته ظاهر سیاه. چراغ‌های عقب نیز شبیه Zephyr هستند، اگرچه ما مقدار زیادی آئودی Q8 را می‌بینیم. پروفیل، تحت سلطه خط کمربند و خط سقف نزولی، کاملاً Aviator است. این یک وسیله نقلیه بسیار زیباتر از قبل است.

آیا لینکلن ناتیلوس را فراموش کرده بودید؟ نگران نباش، تو تنها نیستی. بچه وسط قد متوسط ​​از سری لینکلن در چیزی شبیه به یک سرزمین بیگانه بین Corsair مقرون به صرفه و Aviator قدرتمند، مجهز و مبتنی بر درایو عقب زندگی می کند. با توجه به تقاضای Nautilus از 45000 دلار برای مدل پایه تا نزدیک به 70000 دلار برای بر،ب سیاه، تقریباً همیشه در مقایسه با Corsair یا Aviator با قیمت مشابه ارزش پایینی داشت.

بسته بیرونی لینکلن ناتیلوس جت 2024

لینکلن ناتیلوس 2024 فیلمنامه را به شکل واقعی و به م،ای واقعی کلمه تغییر می دهد. در جنبه واقعی، ما اندازه را داریم – Nautilus 2024 در هر بعد رشد می کند. فاصله بین دو محور 114.2 اینچی 2.0 اینچ بیشتر است، در حالی که کل خودرو از 190.0 اینچ به 193.2 افزایش می یابد. این پیست 2.0 اینچ بلندتر و 1.1 اینچ عریض تر است و مسیر چهار دهم اینچ در جلو و شش دهم اینچ در عقب است. اوه، و ناتیلوس جدید از هر نظر زیباتر است.

41 ع، ها

هنگامی که از شرکت در مورد یک ناتیلوس تمام الکتریکی پرسیده شد، متعهد نبود و با یک «بدون نظر» پاسخ داد. مدل فعلی ساخته شده است اوکویل، انتاریو، در تاسیساتی فورد با سرمایه گذاری 1.3 میلیارد دلاری در حال تبدیل به هاب خودروهای برقی است.. در حالی که Nautilus 2024 بر روی یک نسخه اصلاح شده از پلت فرم C2 فورد در کنار Evos در بازار چین در کارخانه این خودروساز Changan Hangz،u ساخته شده است، بازگشت این پلاک به Oakville به ،وان یک خودروی الکتریکی شاعرانه خواهد بود.

به ،وان مثال، سیستم Lincoln Rejuvenate موجود در نور محیط، صفحه نمایش و تنظیمات ماساژ روی صندلی های 24 جهته موجود همراه با موسیقی برای تسکین راننده است. این سیستم کابین را با «رایحه‌های دیجیتالی خاص» پر می‌کند. سه مورد برای انتخاب وجود دارد – Mystic Forest، Ozonic Azure، و Violet Cashmere – اما پس از خنثی ، سه نمونه کارت، متوجه شدیم که آنها خشن و تقریباً سردرد هستند. امیدواریم که سه سطح رایحه قابل انتخاب توسط راننده سیستم همه چیز را تحت کنترل نگه دارد.

راه اندازی ناتیلوس جدید کار دو پیشرانه جدید است. اولین مورد، یک توربوشارژ اصلاح شده 2.0 لیتری چهار سیلندر است. این موتور استاندارد که با Corsair مش، است، 250 ، بخار قدرت و 275 پوند فوت گشتاور دارد – یک خودروی هشت سرعته استاندارد، و همچنین سیستم چهار چرخ متحرک. پیشرانه هیب، اختیاری ،یبی از یک توربوشارژ 2.0 لیتری با گیر،س متغیر پیوسته، یک موتور الکتریکی 100 کیلوواتی و یک باتری نامشخص برای تولید 310 ، بخار است. مدل هیب، گازسر را با دمپرهای استاندارد با کنترل مداوم و چرخ‌های 21 یا 22 اینچی افزایش می‌دهد. با این حال، فراتر از این تغییرات، این دو مدل تقریباً مشابه هستند.

نمای بیرونی لیبل سیاه لینکلن ناتیلوس 2024

لیبل سیاه لینکلن ناتیلوس 2024.

اما به همان اندازه که Nautilus زیبا است، چیدمان کابین بی،ه بسیار بزرگ تری را نشان می دهد. لینکلن به جای یک خوشه گیج 12.3 اینچی و یک صفحه نمایش لمسی 13.2 اینچی – چیزی که در ناتیلوس امروزی خواهید یافت – یک محفظه عمیق در داشبورد برای دو نمایشگر 23.6 اینچی ساخته است. نیمه سمت چپ به ،وان یک خوشه ابزار عمل می کند، در حالی که یک قاب نازک آن را از نمایشگر سمت راست جدا می کند و توهم یک صفحه نمایش پیوسته را ایجاد می کند.

لینکلن ناتیلوس 2024 جدید باید در اوایل سال 2024 وارد نمایندگی‌های آمریکای شمالی شود، اگرچه مصرف‌کنندگ، که می‌خواهند یکی را در مسیر ورودی خود پارک کنند، می‌توانند به وب‌سایت مصرف‌کننده لینکلن مراجعه کنند و هم‌اکنون سفارش بدون سپرده‌گذاری بدهند. به دنبال جزئیات کامل قیمت و مصرف سوخت در ماه های آینده باشید.


منبع: https://www.motor1.com/news/662813/2024-lincoln-nautilus-revealed-official/نمای بیرونی لیبل سیاه لینکلن ناتیلوس 2024

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.