ماشین شیرین کاری استون مارتین DB5 از زمان مرگ 3.2 میلیون دلار در حراج به ارمغان می آورد


جدیدترین فیلم جیمز باند زم، برای مردن نیست استون مارتین ها را از دوره های مختلف به نمایش گذاشت. در اوایل فیلم، ما با یک سکانس پر اکشن روبرو هستیم که شامل ماشین جاسوسی OG، DB5 ک،یک است. د،ل کریگ باند از هر ابزاری که در اختیار دارد برای فرار از شرها استفاده می کند و آستون قدیمی را زخمی شده اما کاربردی می گذارد. این ماشین بدلکاری اخیراً 3.2 میلیون دلار در حراجی، خسارت جنگ و همه چیز به ارمغان آورد.

البته این یک DB5 واقعی نیست. این یک کپی است که برای فیلم ساخته شده است، اما این امر مانع از آن نشد که پیشنهاد دهندگان بیشتر از آنچه نسخه اصلی به فروش می‌رسد، پول نقد بپردازند. اگرچه از نظر فنی یک کپی است، اما یکی از هشت خودرویی است که توسط استون مارتین به طور خاص برای فیلم ساخته شده است، بنابراین ارتباط مستقیمی با خودروساز مشهور وجود دارد. همچنین شامل ابزارهای کاربردی مانند پلاک چرخان و مسلسل های بازشو برای چراغ های جلو است که باعث خنک تر شدن آن می شود.

ماشین بدلکاری کپی استون مارتین DB5 زمان مرگ نیست

16 ع، ها

DB5 سرفصل حراج ویژه خیریه شصت سال جیمز باند بود که اخیراً در کریستی لندن برگزار شد. این تنها آستون مارتین در دسترس نبود. یک V8 Vantage ک،یک 1981 که روی صفحه نمایش استفاده می شد زم، برای مردن نیست به قیمت نزدیک به 703000 دلار فروخته شد. نسخه جدید DBS Superleggera 007 که نمایانگر دوران مدرن است، 449000 دلار به ارمغان آورد. در مجموع، سه خودروی باند 3.9 میلیون دلار به دست آوردند که همه آن ها به خیریه های مختلف اختصاص یافت.

استون مارتین فوق العاده مفت، است که بخشی از DNA جیمز باند است و ما خوشحالیم که این شصتمین سالگرد را با فروش یک مدل واقعا منحصر به فرد استون مارتین جشن می گیریم که برای آن ساخته شده است. زم، برای مردن نیستمارک ریچمن، مدیر ارشد خلاقیت استون مارتین گفت.

مناقصه ممکن است توسط زم، برای مردن نیست آ،ین فیلم کریگ در مجموعه باند است. او در ابتدا جانشین پیرس برا،ن در نقش نمادین شد کازینو رویال در سال 2006. کوانتوم آرامش به دنبال آن در سال 2008، با باران شدید و شبح منجر به فینال او شد زم، برای مردن نیست بیرون رفتن به ،وان باند در سال 2021.

وارسی رجیستری دوپونت برای پیدا ، اگزوتیک ک،یک و مدرن مانند DB5 و خیلی بیشتر.


منبع: https://www.motor1.com/news/613408/aston-martin-db5-stunt-car-no-time-to-die-auction/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.