نیسان X-Trail 2023 در اروپا به عنوان Electrified Rogue معرفی شد

در جاهای دیگر، این همان Rogue است که همه ما با آن آشنا هستیم، با نمایشگر 12.3 اینچی راننده و صفحه نمایش لمسی سرگرمی اطلاعاتی با همان اندازه. در ،مت بیرونی بدنه در 10 رنگ به همراه پنج رنگ دو رنگ موجود است. X-Trail که در حال حاضر در برخی بازارهای یورو قابل سفارش است، از 38080 یورو در ایتالیا شروع می شود، جایی که در چهار تیپ ارائه می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/608576/2023-nissan-x-trail-europe/

نیسان همچنین X-Trail را در اروپا با AWD با نصب یک موتور الکتریکی در هر محور با ،وجی ،یبی 210 ، بخار به فروش خواهد رساند. در پیکربندی تمام پنجه، این SUV در 7 ث،ه برای مدل پنج صندلی و 7.2 ث،ه با هفت صندلی کامل می شود. خیلی از مردم هنگام ،ید چنین خودرویی به حدا،ر سرعت اهمیت نمی دهند، اما تنظیم تک موتوره حدا،ر سرعت 106 مایل در ساعت (170 کیلومتر در ساعت) را دارد در حالی که پیکربندی دو موتوره حدا،ر سرعت 112 مایل در ساعت (180 کیلومتر در ساعت) را امکان پذیر می کند. .

موتور احتراقی که قبلاً به آن اشاره کردیم در واقع چرخ ها را به حرکت در نمی آورد. در عوض، واحد سه دیگ با جابجایی 1.5 لیتری برای تولید انرژی الکتریکی لازم برای باتری استفاده می شود که سپس به موتور الکتریکی تغذیه می شود. این روش نیسان را بر آن می‌دارد که بگوید X-Trail تقریباً شبیه یک خودروی الکتریکی عمل می‌کند و گشتاور 330 نیوتن متری (243 پوند فوت) خود را تقریباً آنی ارائه می‌کند. این موتور الکترونیکی 201 ، بخار قدرت دارد و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 8 ث،ه ممکن می کند.

نیسان ای، تریل 2023 (اروپا) از درون و بیرون بسیار آشنا به نظر می رسد، X-Trail که مقصد آن برای قاره قدیم است، به اندازه کافی بزرگ است که مسافر، با قد 160 سانتی متر را در عقب ترین صندلی ها میزب، کند. در مورد نیمکت ردیف دوم، این نیمکت دارای پیکربندی ت،یم 60:40 است و می تواند به سمت جلو حرکت کند تا دسترسی افراد به ردیف سوم آسان تر شود. با قرار گرفتن صندلی ها، ظرفیت بار 585 لیتر یا 20 لیتر بیشتر از مدل قبلی است.

58 ع، ها

شما می تو،د با توجه به زمان ارائه یک مدل خاص متوجه شوید که یک منطقه برای یک خودروساز چقدر مهم است. Rogue در ژوئن 2020 در ایالات متحده رونمایی شد، اما تا ژوئیه سال جاری بود که X-Trail معادل آن در ژاپن به نمایش درآمد. اکنون ،ت اروپاست تا این شاسی بلند سایز متوسط ​​را با صندلی های سه ردیفه، سیستم چهارچرخ محرک اختیاری و پیشرانه برقی با موتور بنزینی توربوشارژ سه سیلندر تهیه کند.

اگر این پیشرانه کمی پیچیده به نظر می رسد، یک کارخانه بنزینی ساده 1.5 لیتری با فناوری هیب، ملایم نیز وجود دارد. مجهز به نسبت تراکم متغیر، نیرو را به روشی قدیمی به چرخ‌ها می‌فرستد، با ۱۶۱ ، بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر (۲۲۱ پوند فوت) منحصراً از طریق CVT به چرخ‌های جلو می‌رود، زیرا هیچ گزینه AWD در این موتور وجود ندارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.