ویدیوی جاسوسی فیس لیفت BMW X5 M نشان می‌دهد که سوپر SUV در نوربرگ رینگ تسلط دارد

در جلو، ما هنوز هم می‌تو،م جلوپنجره به‌روز شده را ببینیم که چراغ‌های جلوی کوچک‌تری در کنار آن قرار دارد. حتی اگر جزئیات مبهم هستند، می د،م که جلوپنجره جدید X5 M تقریباً به اندازه مدل قبلی خواهد بود اما شکل آن به طرز محسوسی تغییر خواهد کرد. انتظار شکل زاویه دار تری را در ،مت پایین کلیه ها داشته باشید و طراحی کاملاً متفاوتی با BMW XM ندارد. این می تواند یکی از ویژگی های خاص X5 M باشد، اما مطمئناً تا زم، که همه چیز از بین نرود، به طور قطع نمی د،م.

چقدر دیگر باید منتظر بم،م تا ب ام و X5 به روز شده خود را معرفی کند؟ ما برای اولین بار بیش از یک سال پیش نمونه های اولیه استتار شده را دیدیم، و این ویدیوی جاسوسی جدید از نوربرگ رینگ چیزهای زیادی را که قبلاً ندیده بودیم فاش نمی کند. با این حال، نشان می دهد که این SUV مطمئناً شایسته پوشیدن نشان M است.

به دنبال اخبار بیشتر BMW هستید؟ بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت، در زیر موجود است.

و این ما را به سوالی که در ابتدای این مقاله مطرح کردیم برمی گرداند. نسل فعلی X5 نسبتاً طول، است و معمولاً انتظار داریم تا پایان سال رونمایی شود. با این حال، ما همچنین شنیده‌ایم که ممکن است تا بهار 2023 رونمایی نشود. منابع ما می‌گویند که به‌روزرس،‌ها برای خودروهای مدل سال 2023 اعمال می‌شود، که به نظر می‌رسد برای اولین بهار 2023 کمی دیر شده است. اگر مشکلات زنجیره تامین همچنان مانند سایر برندها بر BMW تاثیر می گذارد، بازه زم، 2023 می تواند دقیق باشد. حداقل، می‌تو،م فرض کنیم که این آ،ین موردی است که برای آن شاهد SUV جدید BMW، تریم M یا موارد دیگر خواهیم بود.

مطمئناً با نوربرگ رینگ مانند پتک زیر کاپوت برخورد می کند. X5 M در پیچ‌های سخت کاملاً پایدار باقی می‌ماند، به سرعت در پیچ‌ها حرکت می‌کند و با عجله خارج می‌شود، که باعث ناراحتی ،تیک‌هایش می‌شود. سرعت انتخاب جزئیات بیرونی که ممکن است به تازگی فاش شود را برای ما سخت می کند، اگرچه حداقل یکی از نمونه های اولیه اصلاً در ،مت پشتی استتار ندارد. به نظر می رسد این مدل قبلی است که از پشت X5 فعلی استفاده می کند. مدل جدید دارای چراغ های عقب بازطراحی شده و تغییرات احتمالی در درب عقب و فاسیا خواهد بود.

تقریباً در کل ویدیو، ما با اکشن پرسرعت X5 M در جهنم سبز روبرو هستیم، و به نظر می‌رسد که رانندگان آزمایشی این شاسی‌بلند را به حدا،ر می‌رسانند. در میان ،اش ،تیک‌ها، دم غیرقابل انکار قدرت V8 است، اما آیا موتور آشنای 4.4 لیتری V8 با توربوشارژر دوقلو، ارتقای عملکردی را برای همراهی با چهره تازه‌اش به دست خواهد آورد؟ در حال حاضر این موضوع هنوز ناشناخته است، هرچند که ظاهراً یک X5 M60i هیب، با 530 ، بخار قدرت (395 کیلووات) وارد خط تولید می شود، مطمئناً چند پونی دیگر از مدل پرچرب M تعجب آور نخواهد بود.

ع، جاسوسی جدید فیس لیفت BMW X5 M 2023


منبع: https://www.motor1.com/news/607160/bmw-x5-m-facelift-spy-video/9 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.