ویدیوی جاسوسی هیوندای سانتافه 2024 شکل جعبه ای را نشان می دهد

یک کانال کره ای یوتیوب نمونه اولیه را در یک پارکینگ در حالی که در کنار یک کارناوال کیا نشسته بود، گرفت. هنوز هم به شدت استتار شده است، با پانل هایی که به شدت با پانل های جعلی پنهان شده اند تا طرح را مبهم کنند. پیکربندی جدید چراغ‌های جلوی چند لامپ در ویدیو نیز دیده می‌شود، اگرچه هنوز مشخص ، اینکه گرافیک نور آینده چگونه خواهد بود، دشوار است.

در توضیحات ویدیو آمده است که این هیوندای سانتافه هیب، است که برای پلاک جدید نیست. ما انتظار داریم تصاویر جاسوسی بیشتری از این کراس اوور سایز متوسط ​​در هفته ها یا ماه های آینده به نمایش در بیاید، هرچند به این زودی ها انتظار رونمایی کامل را نداشته باشید.

نسل کنونی هیوندای سانتافه از سال 2018 عرضه شده است. در سال 2020 تغییرات عمده‌ای دریافت کرد، اگرچه علیرغم رفتن به پلتفرم دیگری همچنان به ،وان فیس لیفت طبقه‌بندی می‌شد.

اگر بخواهیم حدس بزنیم، شرط می‌بندیم که نسل پنجم هیوندای سانتافه در نیمه دوم سال آینده برای مدل سال 2024 معرفی شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/612374/2024-hyundai-santa-fe-spy-video/

ما همچنین نگاهی به فضای داخلی سانتافه بعدی می اندازیم. به جز تودوزی چرمی سفید و صندلی های تا شده روی زمین، چیز زیادی را نشان نمی دهد. از سوی دیگر، ،مت عقب همچنان به شدت مانند جلو پنهان است، اگرچه ویدیو قادر به ارائه پیش نمایشی از چراغ های عقب نیست.

قابل ذکر است که سانتافه پیش از فیس لیفت در بالای پلتفرم هیوندای-کیا Y6 قرار دارد در حالی که نسخه جدیدتر از زیربنای هیوندای-کیا N3 استفاده می کند که با کیا سورنتو مش، است. با این اوصاف، زمان آن فرا رسیده است که هیوندای نسل بعدی سانتافه را معرفی کند و خوشبختانه نسخه جدید آن در حال حاضر در کره ج،ی عرضه شده و در حال آزمایش است.

با وجود این، به نظر می رسد سانتافه بعدی از طراحی با،تری نسبت به مدل قبلی برخوردار باشد. این از جلو کاملاً آشکار است اما وقتی از پهلو مشاهده می شود بیشتر برجسته می شود. شما همچنین متوجه زاویه شیب دار جلوپنجره جلو خواهید شد، با ستون A سیاه شده که در دید ساده پنهان شده است. این به‌علاوه طراحی لبه‌های درشت و ریل‌های سقف جدا شده، به ظاهر با،‌تر این کراس اوور می‌افزاید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.